איך לפרסם דירה למכירה בצפון הישן

החלטת להוציא דירה למכירה בצפון הישן של תל אביב, לדוגמא – אם כן, אז דע לך כי בעולם השיווק הנדלני נהוג לדבר על "משפך השיווק" – "המסע שעובר רוכש פוטנציאלי מהשלב של נראות הדירה במדיה ועד להשלמת העסקה עם בעל הנכס".

מהו משפך שיווקי I רקע תמציתי

מדובר במתודת שיווק מקצועית להגדלת הפרסום של דירות למכירה בצפון תל אביב. למעשה, מהרגע שהקונה שלא מכיר את הדירה  פוגש בנכס יוצא דופן  ועד לשלב שבו הוא הופך לרוכש הדירה המושלם עבורך. המשפך השיווקי הוא למעשה  כלי שמעביר את הרוכשים הפוטנציאליים שלא מכירים את הנכס במספר שלבים, ואז זורם לשלב הסופי והמכריע – שלב הרכישה. 

כאן המקום לציין כי כדי להגיע ל"משפך השיווק" הטוב ביותר, פותחו טכנולוגיות מגוונות אשר שינו את המשפך המסורתי ומאפשרות למתווכים בתל אביב לשפר, לנתר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה מתוך חיסכון בזמן ובמשאבים תקציביים. משפך השיווק המדובר מספק דיווחים מפורטים על רמות תפוסה, על מחירי הנכסים, על צילומים בתוך ומחוץ לכל נכס ואף נתוני שוכרים וחוזי השכירות שלהם.

מכאן אנו סבורים כי תהליך שיווק נכון של דירה למכירה בצפון הישן נשען על הרבה ניסוי וטעיה וחייב להיעשות ביתר פירוט לעומת דירות אחרות המוצגות בשוק החופשי. הקפדה מושכלת על כללי כתיבה במדיות המגוונות מתוך הלימה לקהל היעד ולפלחים מאוד ספציפיים, מחייבת.

נתחיל

איך לפרסם דירה למכירה בצפון הישן ומהי הדרך הכי נבונה לפעול בה?

התשובה לכך להלן בתמצית: פעולות לשיווק דירות למכירה בצפון הישן של תל אביב דורשות הכשרה ואסטרטגיה שיווקית נרחבת הכרוכה במירב המאמצים והאמצעים לקידום הפעילויות השיווקיות של הדירה – מה שאומר שיש לתקוף בכל זירה אפשרית ומכל חזיתות הפרסום! 

בלא מעט מקרים בעלי נכסים מחזיקים באיזושהי אקסיומה שלפיה יש לפעול בדרך "המסורתית" והחינמית לחשיפת דירות למכירה בצפון הישן, באמצעות פרסום בתים למכירה ביד 2 ופעולות שיווקיות שונות וזולות על גבי לוחות אינטרנטיים. כך הם סבורים כי "יצלחו" בקלות רבה את מורכבות שיווק הדירות הנחשב להליך אשר דורש הכשרה ואסטרטגיה שיווקית נרחבת הכרוכה במירב המאמצים והאמצעים.

כאן גם מתעוררת השאלה: האם ייתכן כי הנחת יסוד זו נכונה? הרי ניתן להסיק מהאמור דלעיל כי דירות למכירה בצפון תל אביב אינן כרוכות בהליכי שווק יצירתיים, ובנוסף עושה רושם שאף גישה זו מרוקנת מתוכן את פרקטיות השיווק הנמרצות של משרדי תיווך בצפון תל אביב ו/או של מתווכים ספציפיים בתל אביב, האמנם כך הדבר?

למען הסר ספק דירה למכירה בצפון הישן בתל אביב, הינו פרויקט של "מלאכת מחשבת" העלול להיות מלחיץ, קשה, ארוך ומעיק נפשית עבור אדם שאינו מיומן בשוק הנדל"ן התל אביבי וזאת בניגוד גמור לתזה המעניינת שמחזיקים בה בעלי נכסים רבים, שכאילו "מגדילה" את הסיכוי לאפקט המושלם עבורם למכירת הדירה.

כמו כן, פרסום דירה למכירה בצפון הישן חינם בלוחות אינטרנטיים לכאורה נראה כפתרון מעולה, וכמו גם שאין חולק שברוב המדיות הפופולריות כל מודעה זוכה לחשיפה מסוימת ומקבלת שיחות מאנשים מתעניינים – ואולם בפועל, דעו לכם כי הדברים בוודאי שנראים אחרת! מכאן אנו סבורים כי פיתוח אסטרטגיה שיווקית למכירת דירות בצפון תל אביב היא מלאכתו של של איש מקצוע מיומן, מאחר ומדובר בעבודת מוח אמתית המאתגרת מתווך נדלן בתל אביב בין שלל אתגריה. ברוב המקרים, מי שאינו מקצוען בתחום הנדל"ן התל אביבי הכה ייחודי, לא יוכל לעמוד באתגרים הללו וייפול למלכודות שיועץ נדל"ן מומלץ יודע כיצד להימנע מהם.

אז מה בדיוק חשוב לדעת?

פרסום דירות למכירה בצפון תל אביב I סוגיית שווי הנכס

רוכשים רבים שמים לב לפרסום ומתגלים בהמשך ההליך כלא רציניים רק מחמת רצונם לתמחר את נכסיהם הא ותו לא! ומכאן עולה הטעות: קביעת תג מחיר שגוי לנכס!

על המוכר לברר תחילה את מחיר השוק של הנכס שאותו הוא מבקש למכור בהתאם לחישוב השווי הריאלי! חישוב שווי זה אינו שומט את הגישה העיקרית והמובילה, גישת ההשוואה הישירה, (בגישה זו נבחנות עסקאות מכר קודמות בהתאם לנכסים דומים לצד ההתאמות הנדרשות) לרבות התאמתו למצב השוק העכשווי.

מחד פרסום תג מחיר מדויק, לא רק שעלול לסייע רבות ולמנוע את "שריפת הנכס" שיווקית,  הוא יכול גם לווסת את כניסת הרוכשים הלא רציניים לדירה ואת פניות הסרק הרבות, כחלק מכך.

ומה לגבי המתווך האזורי שראה וביקר בדירתכם? זה לדוגמא ישתמש בנכס שלכם כמקרה בוחן מובהק לעסקה לא מוצלחת וזאת על מנת להדגיש טוב יותר עסקאות אחרות שהיה צד בהם (אסטרטגיה ידועה עבור מתווכים).

לסיום, יהיה עליך להיות מודע ליתרונות והחסרונות של הדירה שלך ביחס לדירות אחרות המפורסמות בסביבה: עובדה זו מהותית בעת ​​קביעת השווי של הדירה. ויודגש כי אני די מאמין בגילוי ובשקיפות, בעיני מדובר ביתרון אדיר וככלי מכירה איכותי בעת הצגת הדירה לקונים פוטנציאליים, מאחר ועצם הצגת החסרונות של הדירה לא רק שמסייעת למכירה ומגבירה את האמינות בעיני הרוכשים, אלא גם משקפת תכונת אופי כלפי שני הצדדים והיא – בעיקר אמינות!

אז מהו סוד הקסם ואיפה לפרסם דירה למכירה בצפון הישן:
הנה לכם כמה עצות זהב מהניסיון הרב תחומי שלנו בשוק נדל"ן החל מערוצי השיווק היעילים ביותר וכמובן ועד לדרך הנכונה להשתמש בהם.

שילוט – ככל שיותר עיניים יראו את המודעה שלך, כך הסיכויים שלך למכור אותה גבוהים יותר.

הואיל וקהל היעד נמצא סביבכם, כל משפכי השיווק צריכים כולם להתמקד בסביבתכם הקרובה והכל מהסיבה הפשוטה: סטטיסטית, רוב הקונים הפוטנציאליים גרים ליד הנכס ו/או מכירים חבר שגר בקרבת מקום וכדאי לפעול בצורה שיווקית נכונה ומקצועית, שבדרך זו תאפשר לכם למכור את דירת המגורים במחיר הגבוה ביותר.

כאן המקום להדגיש כי בראש ובראשונה, יש להציב כלי שיווק דומיננטי שיהיה ניצב ברמת הסמיכות ככל האפשר לנכס, וככל  שהוא שיהיה יותר קרוב כך הוא יהיה יותר יעיל .

הערת אגב: לידיים שמגיעים דרך שלט, אלה לידיים של רוכשים שמתעניינים בדירתכם ברצינות רבה כיוון שהם מכירים כבר את הסביבה, ולכן השלט בקרבתו של הנכס ו/או על נכס הינו הכלי השיווקי היעיל ביותר (למותר לציין כי רצוי להשתמש בשלט מכובד, שעשוי בטיב טעם ומקצועיות ותלוי בצורה בטוחה במקום בו הוא נראה ולא יזוז ויתנדנד ברוח).

פרסום בעיתונים

חוק הברזל חל גם כאן:

שווה לפעול במלוא המרץ ולפרסם מודעות בתשלום במקומונים. מודעות אלה יעילות יותר ממודעות בעיתונים ארציים. רצוי לציין במודעה את ייחודו של הנכס, אם יש כזה. לדוגמא: "נוף מדהים מכל גוש- דן", "משופצת כמו חדשה", "מרפסת גג ענקית" וכיוצא בזה.

שיווק מפה לאוזן

מכיוון שרוב הרוכשים הפוטנציאליים מתגוררים באזור הנכס או מכירים אנשים המתגוררים באזור, רצוי לפרסם בקרב תושבי האזור. כמו כן הקפידו ליידע את השכנים שלכם, המכולת הקרובה, גננים, מספרות, קוסמטיקאיות וכל בעלי העסקים הסמוכים. תופתעו כמה פניות נהדרות תקבלו דרך ערוץ השיווק הזה.

פרסומת על לוח מודעות

במקומות רבים לוחות מודעות אזוריים הם אמצעי תקשורת חשוב לתושבים (מומלץ!). פרסומות על שלטי חוצות ליד הנכס יוצרות אפקט רכילותי" של מכירת הנכס, הפצת החדשות כמו שריפה בקוץ.

דירה למכירה בצפון הישן באינטרנט:

פרסום כמה שיותר תמונות יאפשרו למשוך קונים פוטנציאליים ולסנן קונים לא פוטנציאליים. לשלמות התמונה כדאי לפרסם  תמונות של הדירה במדיות האינטרנטיות שהינן כלי העבודה השכיח ביותר לשיווק נדל"ן למגורים. אנו לדוגמא מפרסמים ב  – 16 אתרים פופולאריים ואפילו יותר כדי להגדיל את הסיכוי לפניות מבעלי עניין רציניים.

אנא השתמשו באפשרות להוסיף תמונה של הנכס (כמובן שרק על ידי צלם מקצועי) כמו גם רצוי לצלם את הנכס מזווית אטרקטיבית ולהוסיף תמונה של החתך החיצוני של המבנה ותמונות פנים כמובן.

בנוסף, כדי לקדם מודעת פרסום של דירה למכירה בצפון הישן במנועי חיפוש, הקפידו להשתמש במילות מפתח הרלוונטיות למשתמשים שלכם. לדוגמה: שם עיר, גוש/חלקה, שם רחוב, מספר חדרים, סוג הנכס (לופט, לופט, דירת גן, דופלקס, אפילו בונגלו או וילה), גינה, מרפסת, כיוון אוויר וכו'

שמאי להערכת דירה.

במקרה של דירה בשווי של 5 מיליון שקל ומעלה, כדאי להזמין שמאי אשר יעריך את המחיר המדויק לפני פרסום המודעה במדיה האינטרנטית (יד 2 ו/או אתר מדלן). כזכור, בתהליך למכירת דירה בצפון הישן של תל אביב יש שעון חול המתהפך מרגע חשיפת הדירה לשוק החופשי, וככל שהזמן ארוך יותר, כך ההפסד הכספי עצום יותר, וזה הרבה יותר יקר מאשר לשלם על שמאי.

מה לגבי דירות זולות יותר

ניתן לעשות השוואה ובדיקה עצמאית מול אתר הנדל"ן הממשלתי כדי לראות כמה דירות דומות נמכרות ולהשלים את המידע באמצעות פרסומים דומים ביד2  וכיו"ב'.

לסיום ככל שתעשו שימוש ביותר ערוצי שיווק, כך יגדלו הסיכויים שלכם למכור דירה למכירה בצפון הישן במחיר הגבוה ביותר ובפחות זמן.

ועוד דבר קטן ואחרון, לפני הצגת הדירה לקונה פוטנציאלי יש לוודא שהדירה נקייה ומסודרת, ואת כל החפצים המיותרים יש להזיז😊

מעוניינים למכור דירה בתחומי השכונות הצפוניות של תל אביב ואתם מיואשים מהליך המכירה, רוצים למצוא משרד תיווך בצפון תל אביב אקטיבי ואסרטיבי לניהול תהליך העסקה עבורכם בראש שקט ובלי שיבושים בדרך? ראשית אל תוותרו על מתווך תל אביבי מעולה שחי את שלבי הליך היטל ההשבחה ונושם בכל רמ"ח אבריו את עולם הנדל"ן התל אביבי, ושנית אני מבטיח ב 100% שכל לקוח אשר יזכה בליווי שלנו יצלח את כל המוקשים וייהנה מחוויית מכירה שונה ונעימה שתיזכר היטב.

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על עסקאות מסוג של דירות למכירה בצפון הישן תל אביב? מוזמנים להיכנס למאגר שלנו ממש 👈כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. יש לכם דירה למכירה בצפון הישן? קבלו 5 יתרונות במכירה דרך משרד תיווך בצפון תל אביב
  2. יש לך דירה למכירה בתל אביב הצפון הישן? יש לי הצעה שקשה לסרב לה
  3. דירות למכירה בצפון הישן תל אביב
  4. דירות למכירה בצפון הישן
  5. איך לפרסם דירה בצפון הישן


צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן