לקוחות מספרים

ד"ר בן אמסטר | מוסינזון ת"א

בת"א יש מאות מתווכים שמפרסמים מודעות באינטרנט או בצורות אחרות. הבחירה אינה קלה. כולם רוצים "למשוך" מוכרים ולעשות עבור המתווכים רווח גדול. השאלה היא המקצוענות והאמינות שלהם. מה האינפורמציה שניתנת למוכר ומה הפעולות שעושה המתווך לפני שבכלל קובעים את גובה סכום המכירה?

יצא לי להכיר מתווך נחמד ומנומס שהבטיח לי למכור את דירתי ברובע 4 בת"א בסכום הגבוה ביותר שנתן להשיג בשוק בזמן הנוכחי. הוא ביקש בלעדיות והבטיח שיעבוד אקסלוסיבית רק בשבילי. נתתי לו 6 חודשים זמן חוזה. השיטה שלו היתה שהוא מפרסם את הדירה אצל מתווכים נוספים, ע"מ שהם יביאו לו גם כן קונים נוספים בזמן קצר.

ואכן הגיעו כ-20-25 מתווכים שבאו לראות את הדירה והביאו גם לקוחות שהתענינו בדירה.

את המודעות והתמונות שהתפרסמו אצל המתווכים לא נתנו לי לראות, כמו "שנאסר / נמנע" ממני לשוחח עם הלקוחות שהתענינו וזאת – לפי דעתי – מפחד שאולי אעקוף את המתווכים. הכל חייב לעבור (בנוקשות) דרך שני המתווכים (שלי ושל הקונה העתידי).

מכיוון שבאתי מחו"ל לא היתה צורת העבודה הזאת מוכרת לי ודרשה מצידי הסתגלות רבה ובתחילת הדרך אכזבה גדולה.

לאחר כחודשיים נמכרה הדירה. אבל לאחר "שהחלב נשפך" הכרתי והתכתבתי עם מר ברק בר-לב, מבר-לב נדל"ן, והצטערתי שלא הכרתי אותו מקודם והוא היה יכול להיות המתווך והמיעץ שלי במכירת הדירה.

מדוע?

ראשית רצוי שהמתווך יהיה בעל רקע משפטי וכלכלי. הוא צריך להכיר את כל הפרמטרים הנחוצים והדרושים ע"מ לידע מתחילה (מראש) את המוכר בכל האספקטים שקשורים במכירה ובאילו הוצאות עתידיות עליו להתחשב בקביעת גובה המכירה.

לדוגמא: ערך הדירה – רצוי לעשות שמאות פרטית מוקדמת, ע"מ לוודא כמה הדירה באמת שווה בשוק.

במידה והבנק של הקונה שולח שמאי – לפני חתימת חוזה -, ע"מ לאשר משכנתא עתידית, להתנות תנאי שאומר, שרצון המוכר הוא לראות את השמאות שניתנה.

הבטחות שונות, אימרות, או "תצוגה מפוארת" הכוללת גם תמונות מהעיר – אבל לא מהדירה שעומדת למכירה – באתר המתווך הרגיל, אינה תחלופה למתווך המקצועי (לדוגמא: ברק בר-לב נדל"ן) שבאתרו מופיעים מאמרים שונים, כתבות מפורטות ומעמיקות, הסבר לסיבוכים אפשריים הקשורים לעסקות נדל"ן והמלצות ארוכות ומפורטות מלקוחות שעבורם מכר דירות במקומות שונים בעיר ובסביבתה.

מה לגבי הנושא של היטל השבחה: לדוגמא ברובע 4 בתל-אביב (שדומה לרובע 3), ובאיזה סכומים גבוהים שמגיעים למאות אלפי שקלים, מדובר. האם המתווך מידע את המוכר ומתחשב בתחילת היעוץ לקביעת גובה המכירה, גם בהחלטה של יו"ר ועדת הערר המחוזית במחוז תל-אביב עו"ד סילביה רביד מה-18.08.2022 בקשר לאי קבלת פטור מהיטל השבחה ברובע 3? האם המתווך מידע אותו מתחילה גם בקשר להוצאות למס שבח ?

הרבה "מתווכים רגילים" לא מתיחסים לנושא זה מתחילה ולא מידעים את המוכר על התוצאות הכלכליות הקשורות בכך, אלא מודיעים לו שיש להם עו"ד שיטפל בהבטים המשפטיים או יועץ מס / רואה חשבון שיטפל בהבטים הכלכליים (וזאת אבל לאחר חתימת הסכם התיווך עימם).

הרושם וההסבר שקיבלתי: תפקידו של "המתווך הרגיל" הוא רק להביא קונים ולהראות להם את הדירה במהירות, כשהם יושבים או עומדים בפסיביות ולתת לקונה המיועד לראות לבדו את הדירה (בטענה שיקבל לבדו רושם מהדירה ללא השפעה) בלי הסברים מצד המתווך מה נמצא בדירה ולאיזו מטרה, וכל זאת ע"מ לסיים את העסקה תחת לחץ ובמהירות. לזה אין אני קורא מקצועיות!

מתווך מקצועי ואמין בעיניי, מוסר למוכר מראש לאילו תוצאות כלכליות הוא עשוי לקבל וכי הצעת המכירה היא רק "ברוטו" ואינה "נטו", ובהצגת הדירה לוקח זמן ומסביר לקונה המיועד את הפרטים השונים בדירה, את מטרתם ואת המחשבות השונות של מוכר הדירה.

מסקנה למכירת הדירה: על המוכר לדעת מראש את העובדות שציינתי לפני שקובעים מחיר למכירת הדירה. מילים יפות והבטחות לא יכולות לכסות על אינפורמציה חשובה לפני תחילת העסקה למכירה.

אני מבקש לציין את הערכתי הגדולה כלפי מר ברק בר לב מנדל"ן על התמיכה והשירות המקצועי שהעניק לי, לצערי רק לאחר מכירת הדירה. חבל שלא פגשתי אותו לפני עסקת המכירה – מתווך מקצועי ואמין שלוקח זמן ומסביר לפני קביעת גובה המכירה את הנקודות השונות הקשורות לנושא – בעיני מתווך שרק אפשר להמליץ עליו.

ד"ר בן אמסטר

אריק לנדאו

את ברק בר לב הכרתי מהתייעצות בנוגע לדירה למכירה ברחוב אברהם שלונסקי. לאחר דין ודברים ובאופן אישי עמו, החלטתי להסתייע בשירותיו של ברק. תחילה ברק שינס מותניו ובחן מכל עבר את הדירה כדי לוודא שאנו לא "שורפים" את הזמן שלנו והמחיר תואם למצב השוק. מכאן אומר כי הנכס נמכר תוך זמן קצר וגם לאחר שדירתנו נמכרה, שהה ברק בחופשה ועדיין המשיך לסייע לנו טלפונית. אז אם יש לכם דירה למכירה בנאות אפקה, יהיה נכון שתנסו את שירותיו ועוד יותר נכון יהיה להיעזר באחד כזה שמחזיק בכישרון גדול.

עו"ד מני קורן- משרד עו"ד מני קורן

כחלק מעבודתי העניפה בתחום שבנדון, ולאחר היכרות ארוכת טווח עם מר ברק בר-לב,
ולאור נסיון פורה ומועיל בעבודה משותפת עם מר ברק בר-לב בעניינים הנ"ל, אני שמח
להמליץ לכל מי שקשור לנושא להשתמש בשירותיו המועילים.
ברק, בראייתו הרחבה ובהיכרותו עם התחום, יועיל רבות לכל פרוייקט מסוג תמ"א 38 , פינוי
בינוי והתחדשות עירונית, הן בהגנה על בעלי הזכויות, הן בזירוז התהליכים ואף יעשה זאת
תוך מתן תחושת ביטחון לכל הנוגעים בדבר, ויוביל להשלמת פרוייקטים כאלו על הצד
היותר טוב.
מלבד הידע והנסיון הרבים שרכש ברק, אשר יבטיחו את זכויות הנוגעים בדבר, אוכל להעיד
לא רק על מקצועיותו, אלא גם על יושרו ועל נועם הליכותיו – דבר שתורם רבות לכל עסקה,
גם בעסקאות מקרקעין מסובכות.
אין ספק שבחירה במר ברק בר-לב לליווי פרוייקט מהסוגים שבנדון הינה צעד נבון וחכם.

מר רוזן דורון

נדל"ן
לאחר הכרות רבת שנים ולאחר הפעמים הרבות שבה נעזרתי על ידך במתן ייעוץ לפרויקט פינוי בינוי מורכב בירושלים. ברצוני לנצל את הבמה ולהודות לברק בר-לב מכל הלב על טיפולך הסבלני והמקצועי, האדיב והיעיל. הליווי שהענקת לי לכל אורך הדרך, החל מהצגת החלופות ודרך ניהול המו"מ לחתימה על ההסכמים, נעשו על ידך באופן מקצועי וייחודי. אני מרוצה ממך וממליץ עליך בחום.

אלון וינרבה

יואב, רמת גן – תמ"א 38 תיקון 2
ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי להודות לחברת בר-לב באופן אישי, על העבודה הטובה והמסורה, היחסים הנהדרים, ההתחשבות יוצאת הדופן תוך נתינת תשומת לב מיוחדת העבודה המצוינת שאתם עושים וההתמודדות עם כל השאלות, הבקשות, השינויים והגחמות שלנו בכל שלב בתהליך. נתראה ב 2018 הקפה והעוגה עלינו.

סופי ומנחם סילברשטיין

פרויקט פינוי בינוי – רחוב העצמאות, קרית ביאליק
מה עושים כאשר הבית המשותף שבו גרים בעלי דירות שונים הוא חלק ממבנה רכבת ובעלי הדירות בבניינים הצמודים אליו מסרבים לקדם פרויקט על-פי פינוי- בינוי ו/או כחלופה ע"פ תמ"א 38? על מנת לצלוח את המכשול הזה, פנינו לחברת בר-לב נדל"ן בראשות ברק בר-לב. בר-לב ציין בתחילת הדרך, כי על מנת לבצע הפרדה בין המבנים, ישנם מספר דברים אשר יש לבחון קודם התהליך. ראשית, יש לבחון באם אכן מדובר ב"בית מורכב" על פי ההגדרה לבית מורכב ("בניין רכבת"), אשר לכל אחד בו אגף נפרד ו/או מתקנים נפרדים, דהיינו חדר מדרגות נפרד ותשתיות עצמאיות. לאחר שהבנו היטב את הדברים, היה די ברור לנו הכישרון של בר-לב, לכולנו עוד בתחילת פגישתנו הראשונה, קיבלנו רמת שירות גבוהה שמלווה יחס חם ותשומת לב לפרטים קטנים והיום אנחנו בשלב של לפני קבלת אישור סופי לתכנית.

מר זאב ברקת

פרויקט תמ"א 38 (מסלול של חיזוק ותוספת ) – ריש לקיש, קטמון, ירושלים
פניתי למר ברק בר-לב בנושא תמ"א 38 (עיבוי) באזור ירושלים, במושבה הגרמנית. בר-לב היה ממצה וקצר ביותר,שקט ואלגנטי. הגיב בר-לב לכל השאלות המורכבות שהצבתי בנוחות ובטבעיות והתרשמתי מהימנות דבריו. ברק בר-לב אדם יסודי ומקצועי מאד, אמין ובעל ביטחון רב ולכן אני ממליץ בחום על שירותיו. מה שבטוח, בסופו של יום בר-לב מביא את התוצאה המלאה והרצויה.

הגב' אברהמוב מלכה

פרויקט תמ"א 38 על-פי תיקון 2 – רח' דבורה הנביאה, תל אביב-יפו
אני מבקשת לומר תודה למר ברק בר-לב על סיוע אינטנסיבי ובמתן מענה לשאלות מסובכות. מדובר בפרויקט מסוג הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38 תיקון 2. המצב החדש הינו בנין בוטיק בן 4.5 קומות שמצוי בשלבי רישוי מתקדמים.

ליאת ולירן קונדשט – גרינברג

תמ"א 38/2 – ליונל ווטסון, חיפה
הנדון: ברק בר-לב: רצינו להביע את הערכתנו למר בר-לב – שמחנו שנתקלנו באדם חרוץ וגם חריף! עבודתך יסודית וישרה מדויקת ועניינית. יש לנו רק מחמאות לתאר את הייעוץ הליווי ושיתוף הפעולה בינינו, ההיכרות הנפלאה כבר מזה כ-שש שנים, ובכל 2 העסקאות שבוצעו דרכך בר-לב קיבלנו יעוץ מקצועי מדויק לצד כל השקעה והשקעה בנדל"ן ובנכס הנרכש בפרט. הליווי נמשך בסבלנות רבה גם לאחר שלבי הרכישה, תוך כדי השבחה וגם לאחר האיכלוס. נענו לכל שאלה במקצועיות ובהגינות תוך התחשבות בכל הצדדים הקשורים בעסקה ולשביעות רצוננו המלאה. אנו ממליצים על ברק בר-לב בלב שלם, מדובר במקצוען אמיתי! תודה לך והמשך שיתוף פעולה פורה. בידידות רבה ליאת ולירן גרינברג

חן ולאוניד גרינברג – פרץ

פרויקט תמ"א 38/2 – אנה פרנק, בת ים
ברק בר-לב: ברצוננו להביע לך כמה מילות תודה והערכה על המעקב והטיפול האישי, על המסירות בה טיפלת בנו כל העת על היחס האישי וסבלנות אין קץ. יש בך מכל המידות והתכונות הראויות לציון ולא חסכת במאמץ ובעבודה הראויה לשבח ואני מרגישים היטב את התוצאה. נביע לך תודה רבה וברכה.

חלי אלון ויואב אשכנזי

ברק בר-לב: ברצוננו להדגיש ולציין לכל מאן דבעי כי אנו סבורים כי עסקת מקרקעין ו/או יותר נכון עסקת מכר היא אחת העסקאות המשמעותיות ביותר בחיים של כל משפחה בישראל. בין אם מדובר בעסקה לצורכי מגורים ובין אם מדובר לצורכי השקעה כלכלית. כיוון שמדובר בעסקה יקרה ומורכבת דווקא בשל כך כדאי לבחור את האדם הנכון שידאג לא לחסוך בעלויות וכן להשקיע את הנדרש על-מנת לבצע בין היתר את הבדיקות הנדרשות כראוי. תודה ברק על המקצועיות, היסודיות, האדיבות והאכפתיות.

מר פרת שפירא ומר וינברג גיל

פרויקט תמ"א 38/2 – כנפי נשרים, רמת גן
לפני שהחלטנו במי להסמיכו בנושא מורכב כמו זה, חשבנו יסודית לאורך תקופה ארוכה, מכיוון שמדובר בנושא שאין להסמיך בו כל אדם מעצם רגישות וחשיבותו של התהליך, לאחר בדיקה מעמיקה החלטנו להסמיכך ברק בר-לב להיות הגורם המלווה בפרויקט שלנו וזאת עקב המלצות רבות ותגובות חיוביות שקיבלנו מגורמים שונים.

גולובוב אילנה

פרויקט פינוי בינוי – דרך אבא הלל סילבר, רמת גן
ברק בר-לב, אדם חכם, חרוץ וישר שאוהב את הזולת ונרתם בכל ליבו לפעילויות שונות לטובת הציבור. חובה נעימה היא לי לומר לך תודה, על כך ששיתפת אותנו בידע הרב שיש לך בנושא הנדל"ן והתמ"א 38, הארת את ענינו , ואתה ממשיך ללוות אותנו בתהליך ובמסירות רבה. הדרך הייתה מקצועית ומעניינת מאד וללא ספק הוסיפה לנו ידע משמעותי להמשך.

מר פרי יהונתן

נפל בגורלנו להיות שותפים בליווי פרוייקט תמ"א 38. לדאבוננו, מימוש התכנית נתקל בקשיים רבים ועוכב לאורך שנים ע"י היזמים, ועדת התכנון העירונית וועדות הערער ועקב בדיקה מחודשת ומחמירה של הרשויות שכמעט והביאה את התכנית אל סף ביטולה. לשמחתנו, חברנו ברק בר-לב עקב בכשרון ובידע רב אחר כל התהליכים של תמ"א 38 תוך גילוי יזמה ותושיה רבה, ונרתם בכל מרצו ויכולתו להציל את הפרוייקט ולממשו בהקדם תוך ניצול מכסימלי של זכויות הדיירים בו. אני מברך אותך ברק ומאחל לך הצלחה בהשתלבותך בפרוייקט ההתחדשות העירונית תמ"א 2\38 ובהמשך דרכך.נפל בגורלנו להיות שותפים בליווי פרוייקט תמ"א 38. לדאבוננו, מימוש התכנית נתקל בקשיים רבים ועוכב לאורך שנים ע"י היזמים, ועדת התכנון העירונית וועדות הערער ועקב בדיקה מחודשת ומחמירה של הרשויות שכמעט והביאה את התכנית אל סף ביטולה. לשמחתנו, חברנו ברק בר-לב עקב בכשרון ובידע רב אחר כל התהליכים של תמ"א 38 תוך גילוי יזמה ותושיה רבה, ונרתם בכל מרצו ויכולתו להציל את הפרוייקט ולממשו בהקדם תוך ניצול מכסימלי של זכויות הדיירים בו. אני מברך אותך ברק ומאחל לך הצלחה בהשתלבותך בפרוייקט ההתחדשות העירונית תמ"א 2\38 ובהמשך דרכך.נפל בגורלנו להיות שותפים בליווי פרוייקט תמ"א 38. לדאבוננו, מימוש התכנית נתקל בקשיים רבים ועוכב לאורך שנים ע"י היזמים, ועדת התכנון העירונית וועדות הערער ועקב בדיקה מחודשת ומחמירה של הרשויות שכמעט והביאה את התכנית אל סף ביטולה. לשמחתנו, חברנו ברק בר-לב עקב בכשרון ובידע רב אחר כל התהליכים של תמ"א 38 תוך גילוי יזמה ותושיה רבה, ונרתם בכל מרצו ויכולתו להציל את הפרוייקט ולממשו בהקדם תוך ניצול מכסימלי של זכויות הדיירים בו. אני מברך אותך ברק ומאחל לך הצלחה בהשתלבותך בפרוייקט ההתחדשות העירונית תמ"א 2\38 ובהמשך דרכך.

יואל פאק

יצרתי קשר טלפוני עם חברת בר-לב – בנושא מורכב שקשור בתחום ההתחדשות העירונית, רציתי לשבח את מר ברק בר-לב על הליווי המקצועי שהעניק לי בנושא כה מורכב. למן השלב הראשוני, נשאל הנכבד בר-לב ברק מספר שאלות קשות בתחום אך מר ברק בר-לב הפגין ידע מקצועי בתחום ההתחדשות העירונית על ידי שימת דגש על כל פרט ופרט.

בימים בהם לא כל אחד מכבד את הלקוחות שלו, חברתכם הוכיחה כי השירות, האחריות והמקצועיות חרוטים על דגלה ועל כן תודתי.

ד"ר כהן אילן – מכון אורטופדי

אני זוכה ליחס אדיב ומרוצה מאד מהשירות והטיפול שניתן לי, הפניות בזריזות נענות, אדיבות ומקצועיות. אני רוצה ושמח להמליץ באמת מכל הלב על אדם מקצועי ומסור ושמו ברק בר-לב. בזכותו זכיתי לשירות מסור ויסודי. ובמציאות של ימינו נדיר מאד למצוא אנשים כמו בר-לב.

יקי אלקלעי

רוצה להודות לחבר הנכבד ברק בר לב מניסים אלוני על טיפול בדירתי שברחוב נמיר מרדכי בתל אביב-יפו, מתווך זריז מאד ומסור ללקוחותיו, ניחן בידע עצום בנדל"ן. אשמח להמליץ מדובר בעילוי.

אופיר בדר

ברצוני לשבח ולהודות למר ברק בר לב על סיוע הדוק במכירת בית פרטי ברח' מרדכי רומנו תל אביב. ברק אדם מדויק וענייני, תפור למידותיהן של לקוחות שמחפשים איש מקצוע מיומן. העסקה שלנו הערימה קשיים מאחר ונותרו זכויות בנייה בלתי מנוצלות במגרש שלא ידעתי על קיומן, המתווך בר לב הצליח לאתר עבורנו רוכשים רציניים ובנוסף להפנות אותנו לאנשי מקצוע ספציפיים כדי לטפל בשומת המיסוי.

שרונה שפיר – הזוהר תל אביב-יפו

לאחרונה מכרתי את דירתי ברחוב הזוהר בשכונת בבלי בתל אביב בתל אביב, וברצוני לציין לשבח את מר ברק בר-לב ולנסות ולתאר בכמה מילים את חווית המכירה והליווי המקצועי שהייתה מעוררת כבוד ומרשימה. בשלב הראשוני ועד לשלב הסופי טופלתי בקפידה על ידי ברק שהפגין ידע מקצועי נרחב ושימת דגש ראויה על כל פרט ופרט. רוצה לומר לך תודה רבה על הגשמת החלום. עשית עבודה מעולה ואיכותית.

ציפי הכהן

מתווכים בתל אביב רציניים ומסודרים בעלי כושר ביטוי מרשים. התרשמתי מאיש נדלן חרוץ והגון ושפתו מקצועית ורהוטה ביחסיו עם המוכר והקונה. מתווך דירות מקסים שמכר את הנכס שלי בפחות מחודש וחצי, ברק בר לב תודה.

יוסף ונטלי הייקושלר

פרויקט תמ"א 38/1 (עיבוי-בינוי) – רח' תלפיות, רמת גןנסביר כי מדובר בפרויקט מסוג חיזוק ותוספת על פי תמ"א 38. מבנה בן שש קומות ובסה"כ 17 דירות. ברצוננו לציין לשבח את גישתו העניינית והמקצועית של מר ברק בר-לב, הירידה לאחרוני הפרטים ותשומת הלב המרובה שאפשרה לנו ניהול סיכונים שהינו נכון, תוך קבלת שירות איכותי ברמה גבוהה מאד. אנו משוכנעים כי מדדים אלו של איכות, מקצועיות ועמידה בדרישות המזמין מהווים תנאי בסיסי להצלחה. אז… מכל הלב נאמר תודה על הטיפול המסור, ההשקעה, האכפתיות, הסובלנות השרות והיחס האישי. "הבטחתם יונה עלה של זית, הבטחתם שלום – בבית, הבטחתם אביב ופריחות" הבטחתם, איכות, יוקרה ומקצועיות וקיימת בגדול! בהמון תודה חברות והוקרה.

אריה שילון

משרד תיווך בר-לב נדל"ן העניקו לי כמוכר דירה שירות יוצאן דופן במכירת פנטהאוז ברחוב ברנדייס בתל אביב למול רוכשים פוטנציאלים, מתווכים בתל אביב ועורכי דין מפולפלים מטעם הקונים. החבר'ה הקפידו בעצתם ובחידודיהם לקונים שמצאו להגיש הצעה משופרת יותר, כלומר לבחון את ערך הדירה בשנית ולא מיהרו לגלגל את העסקה קדימה בעקבות הצעה לא ברורה וזאת מתוך שמירה על אינטרס של קבלה של תמורה נכונה וראויה. המתווכים של ברק הקפידו בכל תהליך המו"מ לא להישאב ולרצות את הצדדים לעסקה, בעיני מדובר במחזה מעניין ונדיר בימינו, מאד מקצוענים ואנושיים בגישתם וסבלניים, ברורים בהסברים ואפילו מנגישים את תפיסת עולמם כך שתובן. מומלצים בחום רב.

צביקה ניסנבאום

עבודתו המסורה של ברק בר- לב ראויה לציון 10 אם לא יותר. איש אדיב חריף ומבין עניין בתחומי התיווך והמקרקעין בצפון תל אביב. זכיתי להכיר מתווך תל אביבי נעים הליכות שהציף בפניי את מוקשיי המיסוי עוד לפני שיצאנו לדרך מכירת דירת המגורים, הסביר וניתח את ערך דירתי הריאלי והמשיך לנושא המס הנסתר כלשונו שמרחף מעל ראשי, הלוא הוא היטל ההשבחה. דבק במטרה ומכר את דירתי במחיר מצוין, קישר ביני לבין מספר שמאי מקרקעין לצורך הטיפול בסוגיית היטל ההשבחה. מאד מרוצה מהתוצאה מאחר ומר בר-לב שיטח את המשקעים עוד לפני היציאה בינינו לדרך משותפת.

מתווך אמין ומקצועי דירוג 10

יורם כץ

מבין כל המתווכים בתל אביב שראיתי ולא חסר העדפתי לנסות ולהסתייע בשירותיו של משרד לתיווך דירות העונה לשם בר-לב נדל"ן. התרשמתי במתווכים נמרצים עם ניסיון נרחב בתיווך של דירות למכירה בצפון תל אביב עשו רושם טוב במשא ומתן מעניין עם לקוחות ושמו דגשים בעיקר על פרסומים אגרסיביים ובפתרונות יצירתיים לקונים שראו את דירתי. כשנפגשנו הצוות הגדיר עצמו כמומחים בדירות למכירה בצפון החדש של תל אביב, וכך בסופו של יום גם אני חושב. תודה רבה לברק, אריאל ויעל על סיוע נמרץ קשוב ומקצועי.

ליאורה רייק

הייתי מעוניינת לדעת כמה דירתי שווה והגעתי אל ברק בר-לב ממש בטעות דרך גוגל עת שחיפשתי דירות למכירה בצפון תל אביב. יצא שלאחר שיחה נפגשנו בדירתי שממוקמת ברחוב רמז והחלטתי לתת לברק הזדמנות למכור את הנכס שברשותי במחיר שסוכם בינינו. אדגיש כי עם כל הכבוד למתווכים בתל אביב ולעורכי דין, התרשמתי מאדם (בעודו מתווך) שהוא ספר מקרקעין מהלך עם ידע עשיר בנדל"ן. אדגיש שברק הצליח למכור את דירתי בפחות מ שלושים ימים. קיבלתי שירות ויחס אישי שיוצא מן הכלל והכל נעשה בליווי אישי שלי ומפוקח. מכאן אומר כי הדירה נמכרה בתמורה לסכום הולם בהשוואה לדירות שנמכרו בסביבה.

עדי אגוזי

לברק בר-לב היקר,
רב תודות על המסירות במכירת הדירה ברחוב שלמה בן יוסף .
ברגישות ובחוכמה, הצליח ברק להבין את העדפותיי ומגבלותיי, ללמד אותי על שוק הנדל"ן הצפון תל אביבי הכה מורכב בפרט בתקופה שונה שבה כולנו חיים בה. ביעילות ובמקצועיות כך כיוון אותי למכירת דירתי, תודה לך איש יקר על דרך אלגנטית ומהירה. תענוג לעבוד עמך.

מירב ושמואל קירשטיין

תודה לברק בר לב האלוף על סיוע מהיר ואקטיבי בטיפול בדירה למכירה ברחוב פרלוק משה, מקצועיות זו מילה עבורך בלשון המעטה פשוט אלוף. מודה לך מקרב לב. מירב ושמואל

עדינה שטרק

ברק בר לב מתווך דירות צפון תל אביבי מצוין בעל רמת בקיאות במקרקעין מעולה, מכיר היטב את תכנית הרובעים בעיר ועזר לי כמתווך בלעדי למכור את דירתי ברחוב בודנהיימר בצפון תל אביב, שביצע בהצלחה. המתווך בר לב ייחודי במקצועיותו יודע לנהל מו"מ ולהתנהל עם מספרים ותמיד מוכן לשאלות קשות. ממליצה מאוד. תודה רבה רבה ולכל צוות הסוכנים של ברק.

זוהר גנון

לברק הנכבד. תודה על כל האכפתיות הזמן והאדיבות. רציתי למכור דירה בצפון תל אביב, ופניתי למתווך ברק בר-לב בהמלצתו של חבר. מיד נוכחתי להבין שברק הוא מתווך מעולה ומקצועי ביותר, העניק לנו סיוע מהיר ותוך זמן קצר הנכס נמכר. בשלב תקופת הבלעדיות המתווך היה ייצוגי ומקצועי, משכנע וענייני ועד למצב שהצדדים היו די מאד מרוצים. לא יכולתי לבקש מתווך נדלן מצוין יותר ואשמח עם ברק לעבוד שוב.

סמדר ואיתי לבנון – גנזי

הכרנו את משרד בר-לב נדל"ן דרך המלצה של מוכר דירה בשיכון בבלי בתל אביב, וניתן לומר שזו ההמלצה הכי מעולה שקיבלנו עד כה. ברק ואריאל המתווכים ליוו אותנו לאורך כל חיי מכירת דירה ברחוב שטריקר, ברמת זמינות גבוהה ועם מלא תשומת לב והקשבה. המתווכים היו בקיעים ומקצועיים בכל תהליך המכירה וקווי העסקה, בדקו ולמדו מכל מקום את הדירה ואת היכולת הפיננסית של הקונים שלנו בצורה מיטבית והכל נעשה לפני החתימה, לא החסירו פרט ודבר. בכללי מתווכים מעולים מאד מוכשרים, מקצועיים ומשרים ביטחון. ממליצים מאוד!

מיכאל גבעתי שפיצר

ברק בר לב הוא מתווך נדלן מעורר השראה אשר שם לנגד עיניו את אינטרס לקוחותיו. המתווך ברק ליווה אותנו אישית לאורך כל חיי תהליך המכירה, החל מהצגת הדירה לעשרות רוכשים ועד לטיפול בהיטל ההשבחה ולמכירת הדירה. אדם ישר והגון דאג להסביר לנו את השלבים ולמזער עבורנו את הסיכונים. ממליץ בחום ושמח שבחרתי במתווך נדל"ן כמו בר לב.

מיקי שטיין

ברק ברלב הוא ללא ספק מתווך נדלן מוכשר ומקצועי. תקופה ארוכה שלא הצלחנו למכור את בית המגורים בשכונת צהלה, ראינו המון מתווכים אך לא כמו בר-לב. מרגע שפנינו אליך הבנו עד כמה צריכה וחשובה ההבנה והסבלנות, לא נחת ולו לרגע אחד עד שמצאת לנו את הרוכשים המאושרים. הענקת לנו שירות אדיב ויחס מצוין. תודה קטנה למתווך ענק.

אביתר נקר

הגיעו אלינו מתווכים רבים והמון נציגים מטעם משרדי תיווך בצפון תל אביב ובחרתי במתווך ברק ברלב למכירת הדירה שלי ברמת אביב. רחוב ברודצקי. בר-לב הבטיח תהליך קצר שלא יעלה על 60 ימים ואכן כך קרה, לימים נמכרה הדירה ואפילו בפחות מהזמן שהובטח, תוך שבועיים לערך. ברק למד את הדירה שלנו, שאל בתחילת ההליך הרבה שאלות, הסביר על אורח רוח, קבע מועד שמוסכם עלי שבו אפשר להציג את הדירה, הביא בערך 20 רוכשים פוטנציאליים מהם אני וזוגתי נדהמנו לקבל כבר ביום הראשון לשיווק הדירה מספר הצעות מצוינות לרכישה. לאחר מספר ימים הדברים הועברו לעורך הדין מני קורן ולעורך הדין של הקונים. חשוב להדגיש שאת הקונים הצעירים יצא לנו להכיר במועד החתימה על ההסכם. לסיום ברק בר לב ם הוא מתווך שעושה שכל ללקוח, נעים הליכות, פשוט יודע את עבודתו. מומלץ בחום.

משרד עו"ד איתן ש.ארז ושות

מהיכרות הקצרה אך האינטנסיבית שלי עם ברק, אוכל להעיד כי ברק הנו אדם אסרטיבי, בעל כושר התבטאות גבוה ומתחייב להשלמת המטרה העומדת בפניו באופן המקצועי והטוב ביותר. ידוע לי כי ברק מלווה בימים אלו פרוייקט מורכב בתחום ההתחדשות העירונית מסוג תמ"א 38/2 באזור המרכז. מדובר בפרוייקט יוקרתי לפיו יהרסו כ-26 דירות לטובת הקמת מגדל בן 20 קומות. אני סבור ובטח כי ברק יהיה נכס משמעותי לכל ארגון אליו יצטרף

דילוג לתוכן