מדוע משתלם לך שהמתווך שלך יהיה משפטן?

כל המתווכים שלנו הם משפטנים מומחי מקרקעין.

אנחנו מעניקים לכל לקוח טיפול יסודי בכל תיק נכס, כולל ניתוח מעמיק של מצבו התכנוני, ירידה לפרטים, סקירת האלטרנטיבות, הגדרת המטרות הנכונות לשם השגת היעדים בצוותא עם הלקוח.

אלה השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו ללא תוספת תשלום:

  • נבצע עבורך את הבדיקות המוקדמות – תקינות הנכס ויכולת כלכלית מוכחת של קונה פוטנציאלי – על חשבוננו וביוזמתנו.
  • ננהל בעבורך את המשא ומתן מול הקונה למיקסום הרווחים מהעסקה.
  • הידע שלנו יחסוך לך כסף
  1. נייעץ לך בענייני מיסוי מקרקעיןונשתמש בידע המשפטי, המיסויי והנדל"ני שלנו כדי למצות את מקסימום הזכויות שלכם ולהוביל למצב של מיסוי מינימלי.
    כמו בכל דבר, תל אביב מיוחדת גם במיסוי, בתקנות העירוניות ובהיטלים הייחודיים לה. בראשם היטל השבחה, שעלול להגיע למאות אלפי שקלים.
    (כך למשל, על נכסים אשר הוצא הייתר לבנייתם לפני 1.1.80 חלה תוכנית הרבעים, אשר מקנה לבעלי הקרקע זכויות קנויות נוספות. בגין זכויות אלה מוטל עליהם היטל השבחה גבוה במיוחד בעת מכירת הנכס.)

אנחנו, כמשפטנים שחיים את הנדל"ן הצפון תל אביבי, ובמיוחד את ההתחדשות העירונית, בקיאים בתוכניות ותכנון הבנייה, ומבינים לעומק את חוק המקרקעין, מיסוי המקרקעין, החוקים העירוניים והתקנות על כל סעיפיהן – יודעים כיצד לפעול על מנת להקטין את המס למינימום, ואף לבטלו לחלוטין.

  1. נתכנן עם המוכר ועם הקונה, בהתאם לנתוניהם הפיננסיים, את המסלול שמייצר למוכר מינימום תשלום, היטלים ומיסים, ולקונה – מקסימום ניצול הטבות מס ואפשרויות מימון.
  • נעניק לך מעטפת ביטחון אישית רב תחומיתגם בעסקאות המורכבות ביותר – הסינרגיה המקצועית שלנו עם עורכי דין ומשפטנים מומחים בדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין, יועצי מיסוי, שמאי מקרקעין, מפקחים ויועצי ביטוח מובילים מאפשרים לנו להעניק שירות מלא, מקצה לקצה, לקונים ולמוכרים.
  • נשיב על כל שאלה מקצועית שתעלה לאורך התהליך – כל הסוגיות המשיקות למכירת הדירה מקבלות מענה אצלנו, כולל: תכנון מס למוכרים לקניית דירה חדשה, חיסכון בתשלום מס השבחה, בחירת מסלול למשכנתא, ארגון וליווי בעלי דירות לקראת פרויקט תמ"א 38, פתרון סוגיות העולות בדירת ירושה מרובת יורשים, מכירת דירה מפוצלת – תוך כדי הפחתת המיסוי הדרוש ועוד.
  • נעדכן אותך בכל מידע קריטי עבורך – זכויות בנייה לא מנוצלות, רישומים דרושים, ייעוץ בענייני מיסוי מקרקעין למיצוי מקסימום הזכויות ולהובלה למצב של מיסוי מינימלי ועוד.
  • נכין לעורך הדין של המוכר.ת תיק נכס מוכן לחתימה, שמכיל את כל המסמכים, האישורים והאגרות הדרושות. אנחנו מטפלים בכל – כל שנדרש הוא לנסח חוזה ולהחתים את הצדדים, וגם את זה נשמח לעשות בעבורך.
  • ננסח (במידה שתרצו) את חוזה המכר בתנאים הטובים ביותר עבורכם ונייצג אותך במעמד חתימת החוזה.

רוצים לדעת מה עוד נעשה בשבילכם? בדקו את פרופיל החברה שלנו

איך אנחנו מצליחים למכור כל דירה ב-60 יום לכל היותר? מה מבדיל בינינו לבין המתחרים שלנו?

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן