יש לכם דירה למכירה בצפון הישן? קבלו 5 יתרונות במכירה דרך משרד תיווך בצפון תל אביב

יש לכם דירה למכירה בצפון הישן תל אביב ואתם מתלבטים בין מכירה עצמאית לבין פנייה למשרדי תיווך בתל אביב הצפון הישן? הכתבה הזאת תעשה לכם סדר.

ממש כאן בהמשך הבאנו את כל היתרונות של מכירת דירה דרך מתווכים בתל אביב המתמחים באזור הצפון הישן של העיר, אז כדאי להישאר ולקרוא המאמר במלואו.

התעסקות עם שיווק ומכירה בעסקה של דירות למכירה בצפון הישן תל אביב לא בכדי נחשבת לכאב ראש של ממש. ולא שאי אפשר למכור דירה לבד – אפשר בהחלט, אך זה לא מתאים לכל אחד. זה לקבל עשרות טלפונים ביום כדי לענות על שאלות, לפרסם בפורטלים, להיפגש עם קונים פוטנציאליים, לנהל משא ומתן ומה לא… לעומת זאת, עבודה מול משרדי תיווך בתל אביב בצפון הישן, יכולה להקנות לכם שקט נפשי ולאפשר לכם להגיע במהירות למעמד החתימה.

בואו נראה את היתרונות בעבודה מול משרדי תיווך בתל אביב הצפון הישן.

זמן מכירה הרבה יותר מהיר

כיום זמן ממוצע של מכירת דירה בצפון הישן תל אביב על ידי מוכר פרטי, עומד במקרה הטוב על 5 חודשים ולעיתים יותר. מה שזה אומר שתצרכו לעבוד כמעט חצי שנה כדי למכור את הדירה שלכם, מה שלא תמיד אפשרי לכל אחד. לעומת זאת, הזמן הממוצע של מכירת הדירה מול משרדי תיווך בתל אביב המתמחים בצפון הישן, הרבה יותר נמוך, וגם אתם לא צריכים ״לעבוד״ בלמכור את הדירה.

תהליך הרבה יותר יעיל

משרד תיווך הצפון הישן תל אביב, ככזה מקצועי העוסק נטו בשיווק, מכירה, קניה ולגופו של עניין:
תיווך של דירות למכירה בצפון הישן, מאפשר למגנט אליו את קהל היעד המדויק ולייעל את תהליך מכירת הדירה.

בנוסף, לסוכנות שכזאת יש מאגרי מידע של קונים פוטנציאליים, וגם הם עובדים עם סוכנויות נוספות בשיתוף פעולה וגם עם מתווכים בתל אביב העובדים עם קהל משקיעים ותיירים מחו״ל, מה שיכול להגדיל את הסיכוי למכירת הדירה. לעומת זאת, כאשר מוכרים דירה באופן עצמאי קהל היעד מצטמצם ומגיע רק מפורטלים.  

משקיעים בתהליך המכירה

כאשר משרדי תיווך בצפון הישן תל אביב מקבלים לידיהם דירה, הם משקיעים רבות בשיווק שלה בפורטלים, באתרי אינטרנט, ברשתות חברתיות, דרך קידום בגוגל ושלל פעולות נוספות. המטרה שלהם להראות לכמה עשרות אנשים בשבוע את הדירה ולמצוא קונה נכון שיהיה מוכן לשלם את המחיר המקסימלי לדירה שלכם.

סיוע בביצוע בדיקות מקיפות לדירה

ישנם מספר מצומצם של משרדי תיווך בתל אביב הצפון הישן, שעובדים בשיתוף עם בעלי מקצוע ומסתייעים בהם לצורכי מדידה מקצועית של הדירה, כדי שחלילה לא יתפספס אף מ"ר בדירה וגם כדי שתדעו מהו השטח הנטו לצד הברוטו של הדירה הנמכרת.

כפי שאתם יודעים, בצפון הישן של תל אביב כל מ״ר שווה הרבה כסף.
בנוסף, משרד תיווך בצפון הישן תל אביב יכול לסייע באמצעות הפנייה נכונה גם בבדיקה משפטית והנדסית של הדירה, הכנת תיק נכס ובו היתר בנייה, נסח טאבו, ומסמכים נוספים שיוכלו לספק את כל המידע הרלוונטי בצורה שקופה ואמינה למתעניינים.

סינון הקונים הפוטנציאליים

תהליך ראשוני מסוג עסקה של תיווך דירה למכירה בצפון הישן תל אביב, מתחיל בפרסום בפורטלים ובשלל אפיקים אחרים, כאשר החלק המאתגר הוא מתן מענה למתעניינים. סוכנות לתיווך דירות בצפון הישן תל אביב תספק מענה לטלפונים של מתעניינים ותדע מראש לסנן מהם את הקונים הרציניים ולהציג להם את הדירה בצורה מקצועית ביותר.

בנוסף, הסוכנות תסייע לכם לארגן את הדירה כדי שתהיה אטרקטיבית, לדוגמה תמליץ על צבע, סידור שונה של הרהיטים כדי לייצר מרחב בחלל וכך הלאה. המטרה היא להפוך ולמקסם את עסקת דירה למכירה בצפון הישן בתל אביב לאטרקטיבית, לבדל אותה ממתחריה ולזרז ככל האפשר את תהליכי המכירה שלה.

ניהול משא ומתן עד למכירת הדירה

מעבר לחיסכון של הצגת הדירה לקונים פוטנציאליים ומתן מענה לשאלות, מתווכי נדל״ן נחשבים ל ״אומנים״ בניהול משא ומתן עם קונים, ובוודאי ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסקאות של תיווך דירות בצפון הישן בתל אביב.

למעשה, על כל הצעה שתתקבל מקונה פוטנציאלי, המתווך ינהל משא ומתן מרתק תוך שמירה על האינטרס של הצדדים (המוכר + הקונה), לצד השאיפה לסגור במחיר הכי קרוב למה שבעל הדירה תכנון מראש.

לסיכום, עסקה מסוג של דירה למכירה בצפון הישן תל אביב, באופן עצמאי היא אמנם אפשרית למוכרי דירות סבירים, אך דעו לכם כי הינה כרוכה בהרבה כאבי ראש וכפי שאמרנו לפחות חצי שנה של עבודה (במקרה הטוב).

את כאב הראש הזה תוכלו להעביר למתווך נדל״ן בצפון הישן של תל אביב שיעשה באהבה את העבודה במקומכם. חשוב לדעת שהקונים הרציניים והטובים דווקא ניגשים לסוכנויות מומלצות המתמחות בעסקאות של תיווך דירות למכירה הצפון הישן תל אביב, וכאן מדובר על יתרון בולט נוסף שעשוי לסייע למוכרי דירות פרטיים.

דילוג לתוכן