איך למכור דירה בצפון תל אביב ב- 5 צעדים

רוב בעלי הנכסים בת"א שמעוניינים למכור את דירתם, מפרסמים את דירותיהם תחת מדור שיווקי של דירות למכירה בצפון תל אביב, בדרך הידועה והחינמית שהיא באתר יד 2 ואולי גם בפייסבוק. 

דעו לכם כי ערוצי שיווק אלה מביאים לרוב כ- 30% מנתח כלל הרוכשים המתעניינים הפוטנציאלים. למעשה אתם בעצם מפספסים כי 70% קונים פוטנציאלים המסתובבים בשוק החופשי של תל אביב בערוצים ובמאגרים שונים.

למותר לציין כשהחשיפה לדירה שלכם נמוכה מספר המתעניינים וההצעות יהיה מועט וכמובן גם מחיר הסגירה יהא נמוך.

ברגע שתגדילו את אחוז החשיפה לדירתכם, מספר המתעניינים וההצעות יעלה ובכך מחיר הסגירה יהיה גבוה יותר!

מכאן ברצוננו להעלות על הכתב חמישה טיפים להגדלת החשיפה ל- דירות למכירה בצפון תל אביב.

נתחיל

טיפ 1

פרסמו את דירתכם בעיתון מקומי וארצי. רבים מהקונים עדיין מחפשים דירה בדפי העיתונות ולא בדפי האינטרנט. ואם זה רלוונטי לדירתכם פרסמו גם בעיתון הפונה למגזר מסוים כמו חרדי, רוסי ו/או אפילו צרפתי.

טיפ 2

עדכנו את השכנים בבניין שלכם שדירתכם מוצעת למכירה. לכל אחד חשוב יחסי שכנות טובים ולכן השכנים שלכם ינסו להביא לכם קונים שהם בעצם קרובי משפחה וחברים שלהם.

טיפ 3

תלו שלט למכירה בחזית הדירה. רוכש פוטנציאלי שמסתובב ברחוב שלכם יש לו עניין באזור ולכן אם כבר התקשר מהשלט, אזי עולה גם שהוא אהב את הבניין שלכם… 

הערת אגב, כאשר מדובר בדירה עורפית אנו ממליצים להסתייע בשכן מחזית הבניין ולבקש את אישורו לתלות שלט "למכירה בבניין זה".

טיפ 4

ידעו את הדיירים בסביבת הנכס שלכם שדירתכם מוצעת למכירה באמצעות חלוקה של מכתבים בתיבות הדואר של דיירי הרחוב, תהיו בטוחים שתצליחו להשיג פניות נוספות ורציניות מיקיריהם.

טיפ 5

תלו שלטים למכירה בלוחות מודעות בשכונה. רבים מהקונים הפוטנציאליים כבר גרים ומסתובבים באזור שלכם לכן, אותתו להם בשלטים בצבע נעים ובולט על המכירה.

לסיום נאמר, כי אין לנו ספק שבמידה ותעשו זאת מספר הפניות לדירה שלכם יגדל משמעותית, יהיה בידיכם חומר גלם אנושי משובח של קונים להוציא מתוכו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם, ובזמן קצר ביותר!

דילוג לתוכן