משרדי תיווך בצפון תל אביב | מומחים בעיר

מבין עשרות

משרדי תיווך בצפון תל אביב

איך בוחרים את ה"אחד"?

שאלה טובה שרבים שואלים בבואם לבחור משרד תיווך. הרוב מחפשים את התשובה במקום הלא נכון – בשכרו של המתווך. נקודת המוצא היא שקיצוץ בעמלת המתווך יביא לחיסכון כספי משמעותי, במיוחד כשמדובר במשרדי תיווך בצפון תל אביב כי כאן, הנכסים יקרים. כפועל יוצא, במונחים כספיים, עמלתם של מתווכים בצפון תל אביב מאד גבוהה ולכן, התמקדות במשא ומתן על עמלתו תביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. בפועל, זו טעות שעלותה תתברר כיקרה פי כמה מהחיסכון, כי יש תכונות נדרשות מקדימות הרבה יותר חשובות ומשמעותיות:

איתור– ה"אחד המתאים" – מצוי בבירור

התמורה הניתנת ולא בעלות הנדרשת

בין אם יהיו אלה משרדי תיווך בצפון תל אביב או משרד תיווך ברמת אביב או בכל מקום אחר… עמלת התיווך המקובלת עומדת על 2% + מע"מ. למרות תחושת ההצלחה של הלקוח, מסתבר ש במקרים רבים כשמתווך מוכן להוריד בעמלתו זהו דווקא 'דגל אדום' שמדובר במתווך בתחילת דרכו שמוכן להרוויח פחות העיקר לצבור ניסיון (על הגב של הלקוחות שלו),  או מתווך 'רעב לעבודה' ובתחום תיווך הנדל"ן זהו סוג של תמרור אזהרה.  לכן, מניסיוני ולשיטתי, הפרמטר הראשון והכי חשוב הוא:

אמינות ונאמנות – הן שתי התכונות החשובות

יותר מכל. הן גם יתבררו כשוות-ערך להרבה כסף!!!

חוסר אמינות או נאמנות מוטלת בספק מייצרות תמיד את התחושה שסידרו אותך… שאפשר היה לייצר עסקה טובה יותר… שעמלתו של המתווך היתה חשובה לו יותר מדאגה לאינטרסים שלך… שמישהו כאן מעגל פינות או עוצם עין מנתונים חשובים העיקר לסגור עסקה… וכדומה.

כאשר קיימות חריגות בניה או יש ליקויי בנייה והמתווך לא בדק אם יש כאלו, וחמור עוד יותר, בדק או ידע אך החליט להתעלם ולא לגלות ללקוח שלו את דבר מקיומם – הקונה עלול לשלם על כך הרבה יותר מה"רווח" שנובע מקיצוץ עמלת המתווך. הסיפור הבא ימחיש לך מהי אמינות מתווך. מקרה אמיתי מהשטח:

"פנה אלי אדם (אישיות מוכרת בעיר מבלי לחשוף פרטים), וביקש שאטפל במכירת דירתו. בפתח דבריו הוא ציין כי שמע עליי רק מחמאות והמלצות ולכן הוא מוכן לשלם לי שכ"ט כפול העיקר שאקח על עצמי את שיווק הנכס.  כבר עלה באפי ריח חשוד. ואכן, לאחר שבחנתי את נתוני הדירה, כפי שאני מקפיד לעשות בכל נכס לפני שאני מחליט להוציא אותו לשיווק,  השבתי לו כך:  "הנכס שלך סובל מחריגת בנייה במטבח, ואני לא מציע ללקוחות שלי נכסים עם פגמים, חריגות או ליקויי בניה." מוכר הדירה לא הרפה: "ברק. מה אכפת לך תוכל להרוויח כפול… אפילו יותר…"

 "לא, בעד כל הון שבעולם!" השבתי.

כאן המקום לציין כי מתווך המייצג מוכרים/קונים, ראשית צריך להיות נאמן להם ורק להם. זה לא יכול לעבוד כשאותו מתווך מקבל מהצד תוספת לשכ"ט ובכך מוכר את נאמנותו. מתווך שפועל כך מועל בתפקידו וצריך לשלול לו את רישיון התיווך. אני מאמין גדול באמינות, יושר, שקיפות מלאה ובמצוינות מתוך הכרה כי הנכס הוא הדבר היקר ביותר לאדם."

עכשיו, כשמצאת את המתווך האמין והנאמן חשוב

להגדיר את הציפיות שלך ואת התוצאה הרצויה לך.

חובה להגדיר את הציפיות!!! הנה הראשונות שכולם מבקשים להניח על השולחן. באותה נשימה כבר אוסיף איך אני, כבעלי משרד תיווך בצפון תל אביב,  והנציגים שעובדים לצידי עונים לציפיות אלה:

מינימום זמן – בוודאי היית רוצה שמכירת הנכס תיעשה בלוחות זמנים קצרים ביותר. בעוד שרוב משרדי התיווך בצפון תל אביב ידרשו ממך בלעדיות לחצי שנה לפחות אנחנו מתחייבים למכור את הנכס שלך תוך 60 יום ומבקשים בלעדיות לחודשיים בלבד. בדיוק כך: מכירת הנכס תוך חודשיים דגש על המילה – בהתחייבות!!!

מקסימום תמורה – הגיוני! ובכן, אנחנו מתחייבים להשיג לך יותר ממחיר השוק. והתחייבות כזו דורשת הסבר. אקצר ואומר שלאורך השנים בנינו רשימת לקוחות פרימיום שכבר עשו איתנו עסקאות, הם בעלי יכולת כספית, רכישת נדל"ן מבחינתם זו השקעה מניבת רווחים, ולכן, הם מחכים בתור שאוציא נכס לשיווק ואף מוכנים לשלם יותר העיקר לזכות בבכורה.

אפס טירחה – כולנו מכירים את כאבי הראש הכרוכים במכירת נכס נדל"ני. לכן, כחלק מתהליך השיווק והמכירה אנחנו לוקחים על עצמנו לבצע את כל  הריצות, איסוף הנתונים, השגת הטפסים, המסמכים והאישורים מהרשויות השונות כמו: המס, שבח, טאבו, מח' הנדסה עירונית, … ועוד

למעוניינים להתקשר אלי כבר עכשיו בנוגע 

לדירות למכירה בצפון הישן תל אביב 

הנה הטלפון הישיר שלי. ברק בר-לב: 

058-414-4444 

מעדיפים קודם להכיר אותנו טוב יותר? בבקשה

יחד איתנו מגיעים עוד יתרונות ששווים

לך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים

כל היתרונות שמניתי עד כה הם רק הפתיח. יש עוד. אבל לפני שנמשיך, אני מניח שכל הנאמר עד כה דורש הסבר שמסיר ספקות כמו – איך אנחנו עושים את זה? ואיך אנחנו מסוגלים להתחייב לכל הטוב הזה?

אולי כאן מצוי ההבדל הגדול והמשמעותי בין משרד התיווך שלי – בר-לב נדל"ן – לבין יתר משרדי התיווך בצפון תל אביב, מתווכים ברמת אביב או בכל סוכנות נדל"ן אחרת:

אני והצוות שאיתי כולנו מתווכים בעלי השכלה משפטית, מומחי מקרקעין שמבינים היטב את השוק והנדל"ן התל אביבי, מכירים את חוק התכנון והבניה, שולטים ברזי תוכניות הבניה העירוניות, במיזמי התחדשות עירונית, בתקנות, הוראות שעה וצווים עירוניים.

כמומחי מיסוי מקרקעין והיטלי השבחה, אנחנו יודעים לטפל בכל היטל, מס, השבחה ודרישת תשלום ולגבש תיכנון מס שיוביל בעבור הלקוחות שלנו לחיסכון כספי של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

מיד אמחיש את היתרון הזה אבל קודם נקודה חשובה במיוחד שפועלת לטובתך:

כלל ברזל ממנו אנחנו לא זזים במילימטר אם

הנכס לא 'כשר למהדרין' אנחנו לא נוגעים בו

האמת כבר נגענו בנקודה הזו בקצרה. גורם האמינות והנאמנות מקבל משנה תוקף ומשמעות בפעולות המקדימות שאנחנו עושים לפני הוצאת נכס לשיווק. אין עוד סוכנות או משרד תיווך דירות בצפון תל אביב שמבצע את הבדיקות המקדימות הנ"ל. אין, לא היה ולא יהיה שנוציא נכס לשיווק לפני ש:

  • וידאנו שאין חריגות בניה או ליקויי בניה
  • בדקנו שאיכות הבניה היא ברמה גבוהה
  • בררנו והכנו את כל הטפסים, האישורים והניירת הנדרשת
  • עשינו מיפוי סוציואקונומי ודמוגרפי של סביבת הנכס כולל שירותים

שניתנים כמו: גני ילדים, מוסדות חינוך, סופרמרקטים, קניונים, מוקדי בילוי, תחבורה ציבורית, אפשרויות חנייה, גישה לצירי תנועה…

זו גם הסיבה מדוע לקוחותינו מרגישים כל כך בטוחים שהם עושים עסקת נדל"ן מעולה, כשרה וראויה. הכול כאן גלוי, שקוף, כנה, אמיתי, אמין, מהימן ונשען על תמונה מלאה ומושלמת של הנכס וסביבתו.

ולעניין החיסכון או רווח של

עשרות ואף מאות אלפי שקלים

היכן שמתווכי נדל"ן בצפון תל אביב ואפילו עורכי דין מקרקעין מאבדים את הידיים והרגליים אנחנו שוחים כמו דג במים. תל אביב נחשבת למורכבת, מסובכת וקשה ביותר לפיצוח בכל הקשור לדיני ועסקאות מקרקעין. לאורך השנים שונו שיטות מדידת שטח דירות, יצאו לפועל תוכניות בניה ותקנות שונות ומגוונות ורק משפטן מומחה מקרקעין שהוא בעל יתרון ידע לישר את הדברים ולהכשיר נכס למכירה בצורה הוגנת שקופה ובטוחה. 

ניקח לדוגמא את "תוכנית הרבעים" שגובשה בשנת 2018 ואשר מקנה לבעלי הקרקע בצפון הישן של תל אביב זכויות קנויות נוספות. זכויות אלה מעלות את ערך הנכסים באופן משמעותי ומי שלא מכיר את תוכנית הרובעים של תל אביב ימכור את הנכס שלו במאות אלפי שקלים פחות משוויו האמיתי. מצד שני, בגלל עליית ערך הנכס מתוקף הזכויות שמקנה התוכנית, מוטל על המוכר היטל השבחה שמגיע לעשרות אלפי ולעיתים אף לערכים של מאות אלפי שקלים. כאמור, כמשפטנים מומחי מיסוי ומקרקעין אנחנו יודעים להקטין את ההיטלים הכבדים האלה עד למינימום ואף לבטלם לחלוטין.

יש לנו עוד המון מה לחדש לך,  אבל אנחנו לא יכולים

להתאפק וחייבים לחשוף את הסוכרייה שהכנו לסיום

אל כל היתרונות שמנינו נעבור במשפט קצר על עוד כמה ואז לסוכריה. אנחנו מכינים את הנכס להצגה ללקוחות, אנחנו כאמור משיגים את כל הטפסים והאישורים הנדרשים, אנחנו מגבשים את תכנון המס לכל אחד מהצדדים, אנחנו בונים תיק נכס מושלם… אנחנו גם מקיימים את תהליך המשא ומתן מבלי לערב אותך בו. כן, משפטנים מומחים מקיימים בשבילך את התהליך החשוב הזה, מגיעים לסיכום שתוצאתו מכירת הנכס ביותר משווי השוק שלו, ואף עורכים את חוזה המכר, כך שכל שנותר הוא להפגיש בין הקונה למוכר לחתימה.

בעצם… זו הפעם היחידה שהקונה והמוכר נפגשים. ועכשיו שאלה – אז מה עדיף? לנסות לקצץ את עמלת התיווך או לפנות אלינו וליהנות מכל היתרונות שמנינו ואשר שווים לך פי כמה וכמה מכל תשלום עמלה.

דילוג לתוכן