מדיניות פרטיות

משרד בר-לב נדל”ן (להלן:  “משרד בר-לב” ו/או “אנחנו” ו/או “אנו”) רואה חשיבות עליונה בשמירה על פרטיות המשתמשים. אנו מאמינים כי זכותך לשלוט במידע שלך היא בסיסית, ולכן פיתחנו מדיניות פרטיות זו (להלן: “המדיניות”) שמטרתה להבהיר את עקרונות הפעולה שלנו בכל הנוגע לאיסוף, שימוש, שמירה והגנה על מידע אישי.

האתר שלנו בר-לב נדל”ן (להלן:”האתר) משמש פלטפורמה להצגת פעילות המשרד, שירותיו, מידע ועדכונים מקצועיים, וכן מאפשר יצירת קשר עמנו. יחד עם האתר וכל יתר אמצעי ההתקשרות והשירותים המסופקים דרכנו (להלן: “השירותים”) הוא מהווה מסגרת התקשרות בינינו לבינך.

בעת שימושך באתר בר-לב ו/או בשירותים, לרבות מסירת פרטים אישיים לצורך יצירת קשר, הינך מעניק/ה את הסכמתך למדיניות זו, ומאשר/ת כי עיינת בה מכל מקום והנך מקבל/ת את תנאיה.

במסמך זה, המונחים “את/ה” או “הנך” מתייחסים לכל אדם העושה שימוש כלשהו בשירותי משרד בר-לב. בכל עניין או פנייה הנוגעת למדיניות זו ניתן ליצור קשר בכתובת [email protected] :

הגדרת “מידע אישי”. לצורך מדיניות זו מידע אישי” משמעותו כל נתון המתייחס לאדם מזוהה או שניתן לזהותו, לרבות שם מלא, כתובת מגורים, מספר טלפון, כתובת דוא”ל, וכן כל פרט נוסף המוגדר כמידע אישי לפי כל דין.

כאן המקום להדגיש כי אין חובה חוקית למסור לנו מידע אישי, והדבר נתון לבחירתך החופשית. עם זאת, ייתכן כי ללא מסירת מידע מסוים לא נוכל לספק חלק מן השירותים או להגיב לפניות.

  1. מידע הנאסף על ידינו

    איסוף המידע על ידי משרד בר-לב נדל”ן מתבצע בהתאם לאופי השימוש שלך בשירותים שלנו, ובמקרים שבהם הדבר נדרש לצורך מתן השירות או מימוש מטרות המשרד. סוגי המידע עשויים להשתנות בהתאם לאופן ההתקשרות, כמפורט להלן:

    פניות יזומות ויצירת קשר. כאשר את/ה פונה אלינו בכל אמצעי, לרבות טופס באתר או פנייה בדואר אלקטרוני, אנו עשויים לשמור את פרטי ההתקשרות ואת כל מידע שתמסור/י לנו, כגון שם מלא, כתובת דוא”ל ותוכן הפנייה.

    לקוחות משרד בר-לב ומידע מהם. במקרה שבו הנך לקוח/ה שלנו, אנו אוספים את המידע שאת/ה בוחר/ת לשתף במסגרת השירותים שלנו, ובכלל זה פרטי התקשרות, מסמכים, דו”חות, קבצים ותצלומים. מידע זה עשוי לכלול גם נתונים אישיים של צדדים שלישיים.

    אינטראקציה בעמודי הנחיתה שלנו וברשתות חברתיות. אם את/ה מתקשר/ת עם המשרד דרך עמודי הנחיתה שלנו, עמודים או פרופילים רשמיים ברשתות החברתיות (כגון פייסבוק ו/או לינקדאין וכו’), אנו נאסוף את המידע שאת/ה חושף/ת שם באופן פומבי או מוסר/ת לנו ישירות, לרבות תגובות, פוסטים ותוכן שפורסם על ידך.

    מועמדים למשרות בר-לב נדל”ן. בעת הגשת מועמדות למשרה במשרד בר-לב נדל”ן, נאסף כל מידע שמועבר על ידך במסגרת זו, ובכלל זה שם מלא, פרטי קשר, קובץ קורות חיים ונתונים נוספים שתבחר/י למסור.

    השתתפות באירועים מטעם משרד בר-לב נדל”ן. אם את/ה נרשם/ת או משתתף/ת באירוע מקצועי או חברתי שאנו מקיימים, יישמרו הפרטים שמסרת במסגרת ההרשמה (כגון שם ודרכי התקשרות). בנוסף, ייתכן שייאספו צילומים או תיעוד חזותי של האירוע, העלולים לכלול את דמותך.

    איסוף מידע טכנולוגי אוטומטי. בעת השימוש באתר בר-לב או בשירותים, נאסף מידע מסוים באופן אוטומטי על המכשיר והגלישה שלך, לרבות סוג הדפדפן, מערכת ההפעלה, כתובת ה-IP, מזהה מכשיר (Device ID), וכן נתונים סטטיסטיים על דפוסי שימוש. חלק ממידע זה נאסף באמצעות עוגיות (Cookies) וכלים טכנולוגיים דומים, כמפורט בהמשך במדיניות זו.

  1. אופן השימוש במידע ואיך אנו עושים בו שימוש

    במסגרת השימוש בשירותי משרד בר-לב נדל”ן, מוסכם ומובהר כי אנו רשאים לשמור, לנהל ולעבד את המידע האישי שנמסר לנו על ידך, כמו גם מידע נוסף שנצבר במהלך ההתקשרות. שימוש זה ייעשה בהתאם לדין החל, למדיניות זו ולמטרות המפורטות להלן

    מתן שירות והתאמתו לצרכים. המידע האישי משמש אותנו וכן את ספקי השירותים הפועלים מטעמנו לצורך: (א) אספקה יעילה של השירותים והטיפול בפניות. (ב) מתן מענה ותמיכה טכנית או מקצועית, לרבות טיפול בתקלות ובעיות שימוש. (ג) יצירת קשר איתך במידת הצורך, לרבות לשם הבהרות והשלמות. (ד) בחינת שאלות, פניות או בקשות שהוגשו באמצעות האתר או בכל דרך אחרת. (ה) אבטחת השירותים, מניעת הונאות וניסיונות חדירה, וטיפול באירועי אבטחה.

  2. שימושים פנימיים ותפעוליים. בנוסף, אנו עושים שימוש במידע לצרכים פנימיים של המשרד, ובכלל זה:

    א. איתור ואבחון תקלות תפעוליות, שיפור רמת השירות ואיכות המענה.

    ב. ניתוח, סקירה והערכה של השירותים הקיימים במטרה לפתח תכנים, מוצרים או שירותים חדשים.

    כ. התאמת השירותים לצרכים המשתנים של לקוחותינו.

    ד. הכנת תחזיות עסקיות, הערכות פיננסיות וניתוחי פוטנציאל מסחרי.

    ה. שימוש בנתונים לצורך מחקר, פיתוח ובדיקות איכות.

    ו. תכנון עומסי עבודה והתאמת היכולות הטכנולוגיות של המשרד להיקפי פעילות עתידיים.

  3. כלים סטטיסטיים וניתוחים אנליטיים

    המשרד וספקי השירותים שלו עושים שימוש בכלי ניתוח מתקדמים לרבות Google Analytics לצורך איסוף מידע אודות הרגלי השימוש באתר ובשירותים. בין היתר נאספים נתונים על: תדירות כניסות לאתר, דפים נצפים, אתרים ואפליקציות מהם הגיעו המשתמשים ועוד. מידע זה עובר אנונימיזציה ומשמש אותנו ליצירת דוחות סטטיסטיים מצטברים, לזיהוי מגמות, להבנת צרכי הלקוחות ולשיפור מתמשך של השירותים. המידע הסטטיסטי עשוי להיות משותף עם גורמים עסקיים ושותפים מסחריים, אולם לא יועבר באופן המזהה אותך אישית. מידע נוסף על האופן שבו גוגל אוספת מידע ועל אפשרויות השליטה שלך ניתן למצוא כאן: מדיניות גוגל.

  4. פרסום, עדכונים ושיווק ישיר

    בכפוף לקבלת הסכמתך, אנו עשויים לעשות שימוש בפרטי ההתקשרות שלך לצורך:

  1. שליחת עדכונים וניוזלטרים.
  2. מסירת מידע  נדלני משפטי, חדשות ופרסומים מקצועיים.
  3. הזמנות לאירועים, ימי עיון וכנסים מקצועיים מטעם המשרד.
  4. הודעות הנוגעות לשירותי המשרד הקיימים והעתידיים.
  5. בכל עת תוכל/י לבקש להפסיק את קבלת הדיוור, בין אם באמצעות קישור הסרה המופיע בהודעות עצמן ובין אם על ידי פנייה ישירה למשרד דרך דוא”ל: [email protected]

  6. שיתוף המידע האישי:

    הנך נותן בזאת את הסכמתך לכך שהמידע האישי שלך יועבר ויחולק בהתאם להוראות הבאות כדלקמן

    ספקי שירות וגורמים חיצוניים (צד ג’):

    ייתכן כי נמסור מידע, לרבות מידע אישי, לספקי שירות ולגורמים חיצוניים אחרים (“צדדים שלישיים”) אשר ייעשה בו שימוש לצורך: (1) הפעלה ושיפור השירותים והאתר; (2) ניתוח והבנת דפוסי שימוש בשירותים; (3) שימוש במערכות ובפלטפורמות בינה מלאכותית מבוססות מודלי שפה מתקדמים לצורך מתן השירות; ו-(4) שליחת חומר פרסומי או דיוור ישיר, הכל בכפוף להעדפותיך האישיות שנקבעו באתר.

    חלק מהצדדים השלישיים עשויים לפעול מחוץ למדינת ישראל. במדינות אלו ייתכנו סטנדרטים שונים בכל הנוגע להגנה על מידע אישי, אשר אינם זהים לאלו החלים בישראל. בעצם שימושך בשירותים הנך מביע/ה את הסכמתך להעברת המידע למדינות אלו, על אף פערי ההגנה הקיימים.

    שינויי בעלות: ייתכן כי המידע האישי שלך ייכלל במסגרת העברה או גילוי של מאגרי מידע, במקרה של מיזוג, רכישת פעילות, מכירת נכסים או פירוק המשרד, לרבות במהלך הליך משא ומתן הנוגע לכך. בכל מקרה כאמור, המידע האישי שלך יוותר כפוף למדיניות פרטיות זו ולדין החל.

    דרישות רשויות ואכיפה: אנו עשויים למסור את המידע האישי שלך לרשויות מוסמכות, לרבות רשויות אכיפת החוק ובתי המשפט, ככל שנדרש לפי דין, צו שיפוטי או דרישה רשמית אחרת. בנוסף, ייתכן כי נשתף מידע כאשר יש ביכולתנו להניח בתום לב כי הדבר חיוני לשם שמירה על זכויותינו, רכושנו או בטחוננו, או על זכויותיהם, רכושם או בטחונם של צדדים שלישיים – לרבות לצורך אכיפת תנאי השימוש.

    מקרים נוספים של שיתוף: נוכל להעביר את המידע האישי שלך לגורמים רלוונטיים במקרים בהם: (1) נמצא כי עשית שימוש בשירותים בניגוד לדין או לצורך הונאה מכל סוג שהוא; או (2) אם יינקטו הליכים משפטיים – פליליים או אזרחיים – כנגד המשרד עקב פעולות שביצעת באמצעות השירותים.

  7. הגנה על המידע שלך

    משרד בר-לב נוקט באמצעי אבטחה מקובלים בתעשייה לצורך שמירה על סודיות המידע האישי שלך הן בעת העברתו אלינו והן לאחר שנשמר במערכותינו. עם זאת, חשוב להדגיש כי כל העברה של מידע באמצעות רשת האינטרנט או כל אמצעי אחסון דיגיטלי טומנים בחובם סיכונים, ולכן איננו יכולים להתחייב לאבטחה מוחלטת של הנתונים. כדי לצמצם סיכונים, אנו ממליצים לך לשמור על סיסמאותיך ועל אמצעי הגישה האישיים שלך למחשב או למכשיר אחר באופן בטוח ואחראי.

  8. זכותך לעיין ולתקן מידע

    כל משתמש/ת בשירותים זכאי/ת, בכפוף להוראות הדין, לבקש לעיין במידע האישי שנאסף אודותיו/ה ולבקש את תיקונו במידת הצורך. בקשות מסוג זה יש להפנות בכתב לכתובת [email protected] :

    המשרד יבחן את הפנייה ויפעל, ככל שניתן ועל פי החוק, לתקן או לעדכן את המידע בתוך פרק זמן סביר ממועד קבלת הבקשה.

  9. שמירת המידע

    אנו נשמור את פרטיך האישיים אך ורק למשך התקופה הנדרשת לצורך: (1) מימוש היעדים שלשמה נאסף המידע, כפי שפורטו לעיל; (2) עמידה בהתחייבויות החוקיות המוטלות עלינו; (3) פתרון מחלוקות; (4) אכיפת ההסכמים החלים בינינו; וכן (5) פרק זמן נוסף ככל שנדרש על פי הוראות דין רלוונטיות.

    לדוגמה, ייתכן שנידרש לשמור נתונים על השימוש שלך בשירותים לצורך מילוי חובות משפטיות, רגולטוריות, חשבונאיות או מיסוי, וכן לצורך תיעוד פנימי במקרה של תלונות, או במצב שבו יש בסיס סביר לצפות להליכים משפטיים הקשורים אליך או לשימושך בשירותים. עם זאת, יובהר כי אנו שומרים לעצמנו את הזכות למחוק נתונים בכל שלב שבו נחליט שאין עוד צורך בהם לצורך המטרות שפורטו לעיל – וזאת ללא מתן הודעה מוקדמת.

  10. עוגיות (Cookies)

    עוגיות הן קבצי טקסט קטנים הנשלחים לדפדפן או למכשיר שלך ומאפשרים לזהות אותך או את פעילותך. אנו עושים שימוש בעוגיות ובטכנולוגיות דומות (כגון Beacons או Pixels – קבצים גרפיים קטנים שמסייעים בזיהוי פעולות משתמשים) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך, להתאים עבורך תכנים ופרסומות, ולנתח שימוש בשירותים.

    ישנם סוגים שונים של עוגיות:

  • עוגיות חיוניות – הכרחיות לפעילות התקינה של השירותים, כמו ניווט באתר או זכירת פעולות בסיסיות. לא ניתן לחסום עוגיות אלה.
  • עוגיות תפעוליות – שומרות את העדפותיך האישיות בין ביקורים שונים באתר.
  • עוגיות אבטחה – משמשות לאימות זהותך ולמניעת שימוש בלתי מורשה בפרטי החשבון שלך.
  • עוגיות אנליטיות – מאפשרות לנו לנתח דפוסי שימוש באתר, לזהות דפים פופולריים או פחות נצפים, ולשפר את השירותים בהתאם.
  • עוגיות פרסומיות – מסייעות בהצגת פרסומות מותאמות אישית ובהערכת יעילותן. הן עשויות לעקוב אחר פעילותך באתר שלנו ובאתרים אחרים.

    בעת כניסתך לאתר, תוצג הודעה בנוגע לשימוש בעוגיות, ואפשרותך לבחור כיצד לנהוג בהן. ברירת המחדל ברוב הדפדפנים היא קבלת עוגיות, אך ניתן לשנות את ההגדרות כך שיחסמו או שיתקבלו התראות בכל פעם שנשלחת עוגייה. כמו כן, תוכל/י למחוק עוגיות קיימות בכל עת. עם זאת, חסימה או מחיקה של עוגיות מסוימות עלולה לפגוע בפעילות חלק מהשירותים

11. שירותי צד שליש

השירותים שלנו עשויים לכלול קישורים, תוספים או אינטגרציות עם שירותים של צדדים שלישיים. כל שימוש בשירותים אלו מתבצע על אחריותך הבלעדית, והוא כפוף למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש של אותם צדדים שלישיים.

12. קטינים שטרם מלאו להם 16

המשרד אינו אוסף במכוון מידע אישי על קטינים שטרם מלאו להם 16 שנים. אם נודע לך כי קטין מתחת לגיל זה עשה שימוש בשירותים ללא אישור הורה או אפוטרופוס, אנא פנה/י אלינו בהקדם האפשרי כדי שנוכל לטפל בכך.

13. עדכונים למדיניות הפרטיות

מעת לעת עשויה מדיניות פרטיות זו להשתנות. במקרה של עדכונים מהותיים יפורסם באתרנו, בעמוד זה, עדכון מתאים המבהיר את השינויים שבוצעו.

    למידע נוסף השאירו פרטים
    דילוג לתוכן