מעוניינים לפרסם דירה למכירה ברמת אביב? אלו השלבים שעליכם לעבור

ש לכם דירה למכירה ברמת אביב? מסתבר שכדי למכור אותה ייקח לכם בממוצע 5 חודשים ואף יותר. כדי לייעל את התהליך, הבאנו כאן בתמצית את כל הסודות והתהליכים שיאפשרו לכם לקצר באופן משמעותי את הזמנים.

אם גם אתם החלטתם להיפרד מהנכס ממגוון סיבות ולהרוויח עליו סכום נאה, כל שנותר לכם הוא לפרסם את הדירה. כן, זה נראה פשוט ׳על הנייר׳, אבל מהר מאוד תגלו שתהליך של דירות למכירה ברמת אביב  לא כל כך הליך פשוט כפי שרבים חושבים.

אז מהו התהליך הפורמלי של שיווק דירה למכירה ברמת אביב?

  • לצלם את החללים בדירה מזוויות מחמיאות
  • להתחיל לפרסם בפורטלים שונים ברשת
  • לארגן את הדירה מבחינת נראות
  • לבצע סקר שוק כדי לראות מהם המחירים באזור
  • לבדוק את עניין היטל השבחה על הדירה
  • למדוד את גודל בדירה כדי שלא יתפספס אף מ״ר
  • לענות לטלפונים של קונים פוטנציאלים ולמלא שאלות
  • להראות את הדירה כמעט בכל שעות היום
  • לנהל משא ומתן עם הקונים

האופציה הנוחה יותר היא כמובן להיעזר במשרדי תיווך ברמת אביב שיעשו בשבילכם את העבודה ואתם תגיעו רק לשלב החתימה על החוזה והיכרות עם הקונה הפוטנציאלי.

אם בכל זאת החלטתם לעשות את זה לבד, יש לנו כמה טיפים שיזרזו את התהליך:

דרשו סכום הגיוני לדירה

הפרמטר שיכול לעכב את הליך מכירת הדירה ולהשאיר אותה ריקה לזמן רב הוא דרישה של סכום לא הגיוני. ולכן, לפני שאתם מעמידים את הדירה למכירה, כדאי להיעזר בשמאי שיעריך את השווי שלה או לחלופין לבצע סקר שוק באזור ולראות בכמה כסף נמכרות דירות בסביבה. בכל מקרה, עליכם לקחת בחשבון שגם הקונים עורכים סקר ומודעים למחירי השוק.

חשבו מראש על איזה מחיר תרצו להתפשר

שוב אנחנו חוזרים למחיר הדירה, כיוון שהוא משפיע מאוד על מהירות המכירה. כדי לייעל תהליכים, חשבו מראש על מחיר שלא תרצו לרדת ממנו. בכל אופן כדאי שלא להיצמד בעקשנות למחיר ההתחלתי והיו נכונים לנהל משא ומתן עם קונים, הרי הכל עניין של פשרה, אך עדיין הציבו קו אדום שאותו לא תחצו בשום מקרה. 

גלו סבלנות לרוכשים פוטנציאליים

בסופו של דבר עלינו לזכור שעסקים עושים עם אנשים, וכל אחד יכול להיות הקונה הבא שלכם. כמובן שאין צורך "להתנחמד" יותר מידי עם כל אדם שמתעניין בדירה, אך חשוב שלא לגלות עויינות וחוסר סבלנות כלפי מתעניינים, גם אם זה הטלפון העשירי שקיבלתם באותו יום עם שאלות שחוזרות שוב ושוב. בכל מקרה, זכרו שהדירה שלכם היא לא היחידה באזור, וזו סוג של תחרות.

אל תגזימו בתיאור הדירה

פעמים רבות בעלי נכסים מגזימים בתיאור של הדירה, הן מבחינת תמונות מזוויות שיוצרות מרחב ובפועל הדירה קטנה, מה שיכול לתסכל את הקונים הפוטנציאלים שמגיעים לראות אותה. דבר נוסף, אל תגזימו בתיאור של הדירה, אלא ציינו את היתרונות שלה מבחינת מיקום, קרבה לצירים מרכזיים או פארקים, תמ״א 38 אם מתוכנן בקרוב וכו׳. מוכרים שמפארים יתר על המידה את הדירה יכולים לשדר תחושה קצת חשודה.

השקיעו במראה הוויזואלי של הדירה

אנחנו אנשים שקונים עם העיניים, ולכן כדאי לייצר רושם ראשוני טוב לדירה ולהקנות לה מראה אטרקטיבי. לדוגמה אם מדובר על דירה קרקע, טפחו את החצר, אם הקירות מלוכלכים השקיעו בצבע, השקיעו בגוון תאורה שיחמיא לחלל וכך הלאה. בכל מקרה, זכרו לאוורר את הדירה ולדאוג שתהיה אסתטית כאשר מגיעים קונים פוטנציאליים.

דאגו שהדירה תהיה זמינה להצגה לקונים

כאשר קונה רציני מתרשם מהדירה שפורסמה, הוא מעוניין לראות אותה כמה שיותר מהר, ולכן חשוב לדאוג שהדירה תמיד תהיה פנויה ושיהיה מי שיוכל להראות אותה גם מהרגע להרגע. מה שלא כדאי לעשות הוא לבקש מהדייר שגר שם בשכירות או סתם ממישהו שיראה את הדירה לקונים, אלא חשוב שבעל הנכס או אדם רציני מטעמו יציג את הדירה בצורה מקצועית ויידע לתת תשובות לקונים פוטנציאליים.

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על עסקאות מסוג של דירות למכירה ברמת אביב?  מוזמנים להיכנס למאגר שלנו ממש 👈כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. מעוניינים לפרסם דירה למכירה ברמת אביב? אלו השלבים שעליכם לעבור
  2. דירות למכירה ברמת אביב החדשה יד 2
  3. דירות למכירה רמת אביב | מדריך מקצועי
  4. דירות למכירה ברמת אביב ג
  5. משרד תיווך רמת אביב | כדאי שתכירו אותנו טוב יותר

לסיום, מעוניינים למכור דירה ברמת אביב? תנו למומחים של בר-לב נדל״ן למכור לכם את הדירה במינימום זמן.

אנחנו שם, תמיד, בשבילכם.

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן