יש לך דירה למכירה בבבלי? | דברו איתנו

יש לך דירה למכירה בבבלי?

יש לנו הצעה שקשה לסרב לה. 

אם יש לך דירה למכירה בבבלי וברצונך לממש את הנכס, אבל מבלי להשקיע בכך שקל אחד או רגע מזמנך, הגעת לכתובת הנכונה. אנחנו מתחייבים לבצע את תהליך המכירה בפחות מ-60 יום ולהשיג לך יותר ממחיר השוק. ויש עוד:

  • נחסוך לך עשרות אלפי שקלים ע"י ביטול או הקטנה עד למינימום של היטל השבחה.
  • נארגן את כל הניירת הנדרשת לצורך הקטנת/ביטול ההיטל.
  • נבצע את כל הדרוש כדי להכין את הנכס לפרזנטציה ונדאג להציג אותו בפני קונים רלוונטיים.
  • ננהל בעבורך את המשא ומתן
  • נכין לחתימה את חוזה המכירה ונסגור בעבורך את העסקה הכול כאמור תוך פחות משישים יום.

                   על החתום

                       ברק בר-לב

                           משפטן במקרקעין

                                  בר-לב סוכנות הנדל"ן

לא יכול להיות… משהו לא מסתדר לך, נכון ?

אני יודע, קשה להאמין שכל מה שהתחייבתי עד כה אמיתי (ויש עוד יתרונות שטרם מניתי…). אבל עם יד על הלב, לא רק שמעולם לא חשבת שאפשר למכור ככה נכס נדל"ני, אלא שמעולם לא ראית מתווך נדל"ן שמוכן להתחייב על האמור, שחור על גבי לבן בלי כוכביות ובלי אותיות קטנות. אולי היכרות זריזה תסייע לך להבין איך אני עושה את זה, ועד כמה זה כדאי, משתלם וריווחי מבחינתך להפקיד בידי את שיווק הדירה למכירה בבבלי.

נעים להכיר:

נתחיל בכך שאין לי שום עניין לנסות לפתות אותך עם סוכריות שיתגלו בהמשך כ"חמוצות",

אלא להציג בפניך את שיטת העבודה הבלעדית והייחודית שלי ולתת לך להחליט לבד אם מתאים לך להתקשר אלי.  

שמי ברק בר-לב, ואני הבעלים והמנהל של משרד תיווך בצפון תל אביב, האיזור בו מתמקדת עיקר פעילותי. ההגדרה היא אמנם משרד תיווך בתל אביב, כי אין אחרת, אבל שום משרד תיווך לא יכול לפעול בדרך בה אני פועל והסיבה פשוטה: אני, וצוות הסוכנים שלצידי, כולנו משפטנים בתחום המקרקעין שמתמחים בגיבוש עסקאות נדל"ן, מיזמי התחדשות עירונית ומכירת דירות בצפון תל אביב ובהן כמובן כלולות גם דירות למכירה בבבלי. כאן מצוי ההבדל הגדול שמייצר בעבורך את כל היתרונות שמניתי. מיד ארחיב על כל אחד מהם אלא אם כן ברצונך להתקשר אלי ולשמוע על כך ישירות ממני

עוד פרטים הנוגעים לשכונת בבלי ודירות למכירה

הנה הטלפון הישיר שלי. ברק בר לב:

058-414-4444

וליתרונות בהרחבה:

איך אנחנו מייצרים לך חיסכון של

עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר:

הסוד טמון בעצם היותנו אנשי נדל"ן המומחים בדיני מקרקעין שכל פעילותם וניסיונם ממוקדים בתל אביב בכלל ובשכונות הצפוניות בפרט. אנחנו מכירים לעומק ולפרטי פרטים כל תוכנית בניה, כל מגמה, כל תב"ע או מיזם התחדשות, כל תקנה של הרשות העירונית וכל חוק מקרקעין שקיים. הידע האקדמי הרב-תחומי הרחב והניסיון הרב מאפשרים לנו להביא על ידי תכנון מס חכם להקטנת היטל ההשבחה שמושת על המוכר בעת מכירת דירה בבבלי ואף לביטולו המלא. וכאן יש לשים דגש מיוחד על דירות למכירה בבלי תל אביב, שכונה שכלולה בתוכנית הרבעים ואשר כתוצאה ממנה חל על המוכר היטל השבחה רובע 4.

זה דורש הסבר קצר ופשוט. תוכנית הרבעים מקנה לבעלי דירות שנבנו לפני שנת 1980 זכויות קנויות נוספות שמעלות את ערך הנכס בהרבה כסף. לכן, בעת מכירת דירות אלה דורשת הרשות היטל השבחה כי היא רוצה נתח מהעוגה שנתנה לך. אבל…

כנראה שאם לא היינו מספרים לך על תוכנית הרבעים היית מוכר את דירתך בהרבה פחות כסף, ואם היית יודע ומתווך שאינו משפטן שהתמחותו מקרקעין היה מטפל במכירה כנראה שהיית נדרש לשלם את ההיטל האמור, כלומר עשרות אלפי שקלים. כבר היה שווה לקרוא את התוכן, נכון?  ולגבי השאלה שלך: איך אפשר להתחייב למכירת נכס תוך 60 יום?

יש לנו רשימת קונים שמוכנים לשלם לך יותר

ולסגור את העסקה מהר. כן… כן… זה אמיתי לגמרי

שכונת בבלי דירות למכירה – מאז ומעולם נדל"ן בשכונות הצפוניות של תל אביב היה יקר ובמיוחד כעת, בשכונת בבלי, מחיר הנדל"ן האמיר 'אש'. ברור שהקונים של דירות אלה הם אנשים בעלי יכולת כספית ואמצעים. השאלה רק איפה מוצאים אותם? כאן אנחנו נכנסים לתמונה: במהלך עשר שנות הפעילות שלנו שעיקרה הוא צפון תל אביב, ביצענו מאות עסקאות בעבור מוכרים וקונים בעלי היכולת הכספית הנדרשת. אלה, התנסו ונוכחו לדעת שאנחנו עומדים מאחורי כל מה שאנחנו מתחייבים להשיג ולבצע: תוך 60 יום מכירה… יותר ממחיר שוק… ביטול היטלי השבחה… ועוד.

כאמור מדובר באנשים שיכולים להרשות לעצמם והם מעוניינים להמשיך ולהשקיע את כספם בקניית עוד נדל"ן מניב או לעניין את חבריהם שבאים מאותה סביבה פיננסית/עיסקית לעשות כמותם. כך נוצרה רשימת המתנה של קהל הפרימיום לנכסים שאני משווק כמו דירות למכירה בבבלי.

אגב, למרות שאנחנו מחזיקים ברשימת "לקוחות זהב", עדיין, במקביל, אנחנו משקיעים עשרות אלפי שקלים בפרסום ושיווק חכם שנשען על פילוח עוד קהלי מטרה בעלי יכולת ועניין לרכוש נדל"ן.

ההבטחות וההתחייבויות מתחילות להישמע לך

בעלות היתכנות? שנעבור לטלפון של משרדנו?:

077-449-0338

והיו עוד יתרונות שהתחייבתי לספק: 

לוקח שנים לבנות שם ומוניטין

ופסיעה אחת לא נכונה כדי להרוס אותם.

משמעות הדברים היא שאין לי דבר חשוב יותר מאשר הלקוחות שלי. כאן אין מקום לאיפה ואיפה. גם הקונים וגם המוכרים סומכים עלי, מניחים בידי נכס ששוויו מיליונים מתוך ידיעה ברורה שאני דואג לאינטרסים שלהם בכל מאת האחוזים.  אין עצימת עיניים, אין סודות ואין עיגול פינות. הכול כאן חייב להיות גלוי, שקוף, כנה, אמיתי, אמין ומהימן. לכן…

לעולם לא ניקח על עצמנו לשווק נכס שסובל מחריגות בניה או ליקויים. הנכסים שיוצאים לשיווק עוברים בדיקות מחמירות וסינונים קפדניים שכוללים:

בדיקת איכות בנייה, הוצאת ובירור תוכניות בנייה עתידיות, מיפוי ההיטלים והמיסים לצורך גיבוש תכנון המס שיביא להקטנה או אף ביטול מלא, סריקת הסביבה בה מצוי הנכס לצורך פריסת התמונה המלאה בפני הקונה בהיבטים סוציואקונומיים ודמוגרפיים וזה כולל גם מפת ספקי שירותים (סופר מרקט, מרכזים מסחריים, תנועה, יציאה לנתיבי תנועה ראשיים…).

כשקונה פוטינציאלי מקבל את תיק הנכס הוא יודע בדיוק לקראת מה הוא הולך, מה צפוי לו ומה הוא קונה. אין אצלי חתולים בשק.

לכן גם אלמנט המשא ומתן אינו יורד לרמות של מתווכי הנדל"ן שרצים מצד לצד כמה וכמה פעמים ומבקשים מהמוכר לרדת קצת ומשדלים את הקונה לעלות קצת העיקר לסגור עסקה. לא. כאן זה לא העיקר לסגור עסקה. כאן העיקר זה להביא שני צדדים למקום בו שניהם מרגישים ויודעים שעשו דיל מעולה למיטב שביעות רצונם.

ואת הסוכריה שמרתי לסוף: הפעם היחידה שהמוכר

פוגש את הקונה היא בעת החתימה על חוזה המכר?

כשנכס מופקד בידיים שלנו למכירה, במקרה שלנו זו דירה למכירה בבבלי, הדברים מתנהלים אחרת לגמרי מהמקובל בכל סוכנות תיווך מקצועית וגדולה ככל אשר תהיה.

  • אנחנו מכינים את הנכס לתצוגה אטרקטיבית ומבצעים את הצגתו לקונים
  • אנחנו מבררים עם כל צד בנפרד – הקונה והמוכר – את המפה הפיננסית שלו, ומגבשים תיכנון מס שיביא תשלום היטלים למינימום ואף לביטולם
  • אנחנו מארגנים את כל הניירת, הטפסים והאישורים הנדרשים לביצוע עסקת נדל"ן,
  • אנחנו כמומחי מקרקעין עוברים עמכם על חוזה המכר יחד עם עורכי דין מטעמנו ואז…

אז מגיע הרגע האחד והיחיד בו הקונה פוגש את המוכר כדי לחתום על החוזה, לקבל את הסכום עליו סוכם ולהיפרד בברכת היהלומנים כשהם סוגרים עסקה –  "מזל וברכה" לכולנו. 

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על עסקאות מסוג של דירות למכירה בשיכון בבלי? היכנסו למאגר שלנו ממש 👈 כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. הטעויות הנפוצות שעושים בעלי דירה למכירה בבלי בתהליך המכירה
  2. איך מכרנו מרחוק דירה למכירה בבבלי לתושב חוץ?
  3. דירות למכירה בבלי
  4. יש לך דירה למכירה בבבלי?

שווה לך להתקשר אלי ברק בר-לב  

משפטן ומומחה דיני מקרקעין

058-414-4444,  077-449-0338

דילוג לתוכן