דירות למכירה בבבלי | לדעת למכור בית

עומדים למכור דירה למכירה בבבלי? אל תוותרו על מתווך דירות מקצועי בתל אביב שיערוך עבורכם את שלל הבדיקות המקיפות, וכמובן בשלב מוקדם של התהליך.

למוכרים יש נטייה לרוץ ולפרסם את הנכס ולהתקדם עם המכירה, אך עוד בטרם ניגשים לצעד דרמטי שכזה, היערכות מוקדמת היא ההתנהלות היחידה שתעזור לכם למכור את הנכס – ברווח עצום ובטוח.

דירות למכירה בבבלי? בעלי נכסים המעוניינים להימנע מתרחשים בלתי רצויים בעסקאות נדל"ן מסוג שיווק ומכירה של דירות למכירה בבבלי, תרחישים אשר עשויים להשפיע על ערך העסקה – כמו למשל: כיצד לפרסם נכון דירה למכירה בשיכון בבלי, שווי נכס לא מדויק, וכמובן היטל השבחה המוטל בעת המכירה על בעל הנכס מכוח תוכנית רובע 4, ויש עוד..

משרדנו בר-לב נדל"ן, עומד וכאן לרשותכם. אנו נדאג לבצע עבורכם את שלל הבדיקות המקיפות אודות הנכס וזאת טרם העמדת הבית למכירה, כגון: הערכת שווי ובדיקת זכויות קנייניות מכוח תוכנית רובע 4 שחלות על הנכס, חשיפה למיסוי ולהיטלים ועוד. כל אלו יאפשרו למוכר לגשת לעסקה בחכמה וכן למכור בבטחה את הדירה.

נתחיל

דירות למכירה בבבלי תל אביב – כל מה שחשוב לדעת

מוזמנים לקרוא מאמר מלמד זה, ולהבין את מידת החשיבות של כל פרט ופרט בעסקה מעין זו, ועד כמה חשוב ונכון יהא להסתייע במומחים בעסקאות של דירות למכירה בצפון תל אביב, ככאלה שמכירים היטב את שוק הנדל"ן התל אביבי מקרוב, הם אלה שיימנעו מהמוכר הפתעות בלתי נעימות שלא נחזו מראש.

זכרו למתווך דירות מקצועי יש משמעות גדולה בתהליך, מאחר והוא קשור בקשר דייגים לצדדים וכך ניווט העסקה כולה לצד התמורה הסופית תלויים בו. לפיכך עליו להיות מתווך פרימיום בעל ניסיון וידע רב במקרקעין. בדיוק כאן המקום להדגיש כי היכן שמשרדי תיווך בצפון תל אביב, שמאים ואפילו עו"ד למקרקעין מאבדים את הידיים והרגליים, אנחנו בהיותנו מתווכים בתל אביב שוחים כמו דג במים.

דירות בבבלי תל אביב – קצת רקע

אספנו לכם מספר כלים שיעזרו לכם להבין כמוכרי דירות פרטיים כיצד להציע לשוק החופשי את דירתכם, לדעת להתנהל נכון מול רוכשים ומשקיעים, וזאת במטרה לספק לכם הצצה לידע המקיף ביותר בתחום שוק הנדל"ן התל אביבי ולמיומנות הכרוכה בעסקאות של דירות למכירה בבלי תל אביב, והכל כפי שיפורט במדריך שלהלן.

דירות למכירה בבלי, רקע סביבתי. 

שכונת בבלי מוצבת בצפון החדש של תל אביב וכחלק בלתי נפרד מתוכנית רובע 4 של תל אביב. קרבתה של שכונת בבלי לפארק הירקון הופכת את בבלי למוקד אטרקטיבי אחר חיפוש דירות למכירה בשכונת בבלי באלף מונים יותר משכונות אחרות באזור.

יחידות דיור המוצעות לשוק החופשי בדמות של דירות למכירה בבלי, מתאימות בעיקר למשפחות צעירות עם ילדים מאחר ובבלי שופעת בגני ילדים וגנים ציבוריים.

לוח יד 2 מציג מעט מאד דירות למכירה בבלי, אך כולן נחשבות לאיכותיות, שקטות ונעימות, בעלות אופי כפרי וציבורי יחסית ובעיקר עם גישה נוחה לצירים מרכזיים ולמרכז העיר.

בבלי מושכת קהל איכותי ומשפחות בעלות אמצעים כספיים גבוהים יחסית. כאן המקום לציין כי למרות המבנים הטיפוסים הישנים, השכונה הנ"ל הפכה למבוקשת ויקרה ביותר.

אופי וכמות האוכלוסייה

ביישוב מתגוררים כיום כ-10,000 תושבים (אם כי מספר התושבים מחושב עם תושבי היישוב הסמוך גבעת עמל ב', שאין לה מדד סוציואקונומי דומה). אוכלוסיית הקהילה מתוארת כחברה מגוונת הכוללת משפחות נוער ומשפרי דיור וכן קשישים וותיקים. לקהילת בבלי יש מדד כלכלי גבוה מאוד – תשע מתוך עשר.

התפלגות הגילאים מציגה שיעור גבוה מאוד של האוכלוסייה בשנות השלושים לחייהם, ושיעור גבוה מאוד של האוכלוסייה בשנות השבעים ומעלה. כמו כן, יש בקהילה תושבים דתיים רבים של אליטות אתניות ודתיות. אני מאמין שהאוכלוסייה ההומוגנית המורכבת מהון אנושי איכותי היא הסיבה העיקרית שמביאה אנשים רבים לחפש בשיכון בבלי דירות למכירה.

לוח יד 2 דירות למכירה בבלי.

רקע מקצועי

עסקת נדל"ן של דירה למכירה בבלי, היא פרויקט יסודי ומורכב שאין להקל בו ראש! כאן המקום לציין כי פעילות בתחום הנדל"ן התל אביבי, בשכונות הצפוניות של תל אביב ובמיוחד במסגרת עסקאות של דירות למכירה בצפון תל אביב, מצריכה ידע אדיר במקרקעין, התחדשות עירונית וניסיון נרחב בשיווק נכסים, והתוצאה מדברת בשם עצמה.

אנו מחזיקים בתזה כי משרדי תיווך בצפון תל אביב חייבים להיות מיומנים בשוק הנדל"ן התל אביבי, כיוון שאמנם התהליך כרוך בשיווק ותיווך של דירה למכירה בבלי תל אביב, אך הוא הוא כה מורכב שצריך להיות מלווה במתווך נדל"ן תל אביבי שלא פחות ממקצוען, המכיר מכל מקום את שוק דירות למכירה בצפון תל אביב בכלל, ואת שלל יחידות הדיור לרבות דירות למכירה בבלי בפרט.

עבורנו, העיסוק בתיווך ושיווק של דירות למכירה בבלי היא עבודה מרתקת ומאתגרת במיוחד בדרך שבה מעבירים ללקוח  שפע של מידע תכנוני, שמאי וכלכלי. כאשר מוציאים לשוק החופשי דירה למכירה בשכונת בבלי נדרשת מיומנות של העברת הידע הנדרש ללקוח, לצד סוגיית היטל ההשבחה הנעוןץ בנכס. מיומנות זו תסייע לבעלי נכסים  וגם לקונים לקבל תמורה ראויה התואמת את השווי האמיתי של עסקת דירות למכירה בבלי.

אולם מה לגבי בעלי נכסים שאינם מעוניינים להסתייע בשירותיהם של משרדי תיווך בצפון תל אביב?

בעבור בעלי נכסים פרטיים תהליכי השיווק והמכירה הנוגעים לעסקה של דירות למכירה בבלי, זהו פרויקט סבוך ומורכב, החל מתאריך פרסום הדירה, שלב התמחור והצגת הדירה למכירה ושלא לדבר על "כאב הראש" בהצגתה לקונים החולשים בשכונה על דירות באזור יותר ויותר, כך שבעלי נכסים צריכים ליצור את הרושם הטוב ביותר כלפי הרוכשים ולהצדיק את השווי הגבוה שבדרך כלל נמכרות דירות למכירה בבלי.

בעלי נכסים שלא מסתייעים באמצעות מתווך נדלן בתל אביב (משפטן בהשכלתו), עלולים להיקלע למסך עשן כתוצאה מבעיית כפל המס שעלולה לקזז מרווחיו של בעל הנכס, כמו מס שבח ותשלום היטל השבחה המוטל על מכירת דירה החוסה בצילה של תכנית רובע 4 בעיר.

מוכר יקר, אנו ממליצים שבבואך להציע לשוק החופשי דירה למכירה בבלי, תתייעץ קודם עם מתווך בתל אביב (מיומן!).

יד 2 דירה למכירה בבלי, וסוגיית מס השבחה על מכירת דירה.

לעירייה יש שיטה מוצלחת שבה היא מבקשת תשלום עקב אישור תוכנית בינוי משביחה שאישורה קיבל תוקף מחייב בשנת 2018. כתוצאה מכך, כשדירה למכירה בבלי בת"א, מוצעת בשוק החופשי, כאשר נמכרת דירה בבבלי, אזי מוטל חיוב מופרז על בעל הנכס שמספרו מסתכם בעשרות ועד מאות אלפי שקלים, כפועל יוצא מאותם זכויות בנייה זמינות בקרקע, זכויות בלתי מנוצלות כתוצאה מאישורה של תכנית המכונה בשם: תכנית רובע 4 בתל אביב.

דעו לכם, כי חיוב בהיטלי השבחה, נעוץ בדירות למכירה בשכונת בבלי בתל אביב, הממוקמות בבניינים שהיתר לבנייתם הוא קודם לתאריך הראשון בינואר 1980

בשנים האחרונות נכנסו לתוקף מספר לא מבוטל של תכניות תב"ע עירוניות, מפורטות ומהותיות אשר מקנות לבעלי נכסים זכויות בנייה קנויות (!) ואשר מכוחן ניתן יהיה להוציא למבנים ששנת היתר לבנייתם קדם ל-1.1.80 ובהליך מזורז, וללא התנגדויות, היתרי בניה מכוח התוכנית הנ"ל.

עסקאות מסוג של דירות למכירה בבלי יד 2, הוקפאו על ידי בעלי נכסים שונים בעקבות חוסר בהירות שנבע מכוח תכנית תא 3729/א (תוכנית רובע ארבע) בהקשר לשאלות הבאות: כמה משלמים היטל השבחה, עלות היטל השבחה, על מי חל היטל השבחה, וכחלק מכך מי מחיוב בהיטל השבחה הצפוי והשנוי במחלוקת של העירייה.

מה זה מס השבחה, כמה משלמים מס השבחה בתמצית?

מס השבחה במכירת דירה, הוא מעין תשלום אגרה הנגבית על ידי עיריית ת"א מנכסים שאושרה לגביהם תכנית רובע 4 אשר מקנה להם זכויות בדמות של שטחים בנויים לצורך השבחת הנכס, כגון הרחבת היקף הבנייה המותרת בנכס, הגדלת מספר יחידות המגורים בבית המשותף וכד'. על רקע זה, מוכרים רבים נרתעים  מעסקת מכר  של מכירת דירתם בבבלי תל אביב מפאת חוסר הבהירות בגובה עלות היטל השבחה. מאידך, קונים רבים נרתעים אף מרכישת נכס בבלי ת"א כיוון שאינם יכולים לרשום את מלוא הזכויות על שמם, אלא רק בדרך של רישום הערת אזהרה.

בכל מקרה, חשוב לדעת שגם אם המוכר אינו מממש בפועל את זכויות הבנייה שאושרו במסגרת התוכנית וככל שנחתם ההסכם מכר בין הצדדים, בסופו של יום על הקונה לקבל את הנכס הנרכש מהמוכר ללא חובות, והמוכר מנגד מתחייב "לכסות" את מלוא התשלום עבור היטל ההשבחה ועבור כל תכנית משביחה שאושרה ושחלה על המגרש.

הערת ביניים: לגבי הליך מכר של דירה למכירה בבלי תל אביב.

ישנה חשיבות ספציפית ליחידות דיור אשר ממוקמת בקומת העמודים (בקרקע), או בקומה העליונה של בניין מגורים משותף, ומשכך חישוב מס השבחה לדירות אלה הוא בגדר חובה ועוד הרבה לפני החתימה על ההסכם המחייב עם הקונה.

בנכסים אלו, עלולה החשיפה למיסוי להיות מהותית ביותר ביחס שונה מיתר היחידות בבית המשותף. בנוסף, גם התאמת הנכס להיתר בנייה ואת מצב הרישום של הנכס, הינה בדיקה מהותית ביותר עבור מוכר הדירה שכן הימצאות של חריגת בנייה ב- דירה למכירה בבבלי, או תוספות בנייה שלא נעשו על פי היתר בנייה מקורי, אף הן עלולות להשפיע על גובה עלות היטל ההשבחה.

ערעור על היטל השבחה, לצד דירה למכירה בבלי תל אביב וכיצד לתת לעירייה "ברקס"

דירה למכירה בבבלי, ו/או בכלל כשמדובר בעסקאות מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב הממוקמות בבניינים ישנים, בכל אלה יש להסתייע בשירותיו של שמאי מומחה למיסוי לצורך הגשת השגה על השומה שנתקבלה ו/או שתתקבל מעיריית תל אביב.

כיצד זה עובד?

ההליך מתבצע בדרך של פנייה מקצועית ומקיפה על ידי שמאי מטעם הבעלים אשר תכלול שורה של טיעונים מפורטים לגבי הנכס, כמו גם ניתוח המצב התכנוני בפועל, תכניות קודמות ומאפיינים סביבתיים לרבות המאפיינים הפיזיים של המקרקעין, הקווים המנחים של הבניין ועוד שורה ארוכה של היבטים תכנוניים.

לפיכך אנו סבורים כי הטמעת נהלים לאחריות ברורה בהיטל השבחה תאפשר לכם כמוכרים לקבוע את תג המחיר בהתאם, וכמובן לתכנן את צעדיכם בצורה בטוחה ומתאימה יותר בדרך להשגת המטרה.

ונוסיף, בהתבסס על ניסיון רב של שנים רבות בעסקאות תיווך ושיווק של דירות למכירה בבבלי, ובעשרות עסקאות מכר של דירות בצפון תל אביב למכירה, אנו כ.מתווכים בתל אביב נאמנים ומסורים ללקוחותינו, בכל המקרים שבהם היינו צד בעניין הוכחנו לבעל הנכסים, ולא פעם אחת, כי ניתן להתמודד בהצלחה עם מס השבחה על מכירת דירה ואתגרי העירייה עד להפחתה משמעותית של השומה ולעיתים בשיעור של יותר מ 80% ואפילו ישנם מקרים שנקבע ביטול מוחלט של החיוב.

מהו מס שבח

הפטור מרווח לבעלי דירות המעוניינים למכור את דירתם. הפטור ניתן מדי 18 חודשים, בתנאי שהמוכר עומד במספר תנאים, לרבות שהדירה היא דירתו היחידה.

פטור יחסי אחר הקיים כיום ידוע בשם "הפטור הליניארי", שהוא לרוב המקרה בו מוכר מחזיק ביותר מדירה אחת למגורים והדירה הנמכרת נרכשה לפני 2014 – אז חישוב המס יהיה יחסי בתקופה שלפני 2014 והתקופה שאחרי 2014.

ייעוץ במיסוי מקרקעין לפני החתימה על עסקת מכר יאפשרו למוכר לערוך תכנית ראויה ומתאימה למכירה ולשווי התמורה. במקרים של בתי יוקרה למכירה בתל אביב (צמוד קרקע), שיעור הפטור יהא מוגבל ויש צורך בהפרדה כל עוד יש לנכס זכויות בנייה בלתי מנוצלות והתמורה בעסקה מושפעת מהן. בכל מקרה, חשוב לבצע בדיקה מוקדמת לפני חתימה על הסכם.

מצב הרישום של הנכס הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון מכירה

לדוגמא, דירת 3 חדרים למכירה בצפון תל אביב. כאן נשאלת השאלה האם הנכס למכירה רשום כהלכה בטאבו, או שמא הנכס רשום בספרי החברה המשכנת. כאשר הנכס רשום בחברה המשכנת, כדאי להגיש בקשה מראש לחברה המשכנת לקבלת "נוהל העברת זכויות" ושם יפורטו דרישות החברה לעסקת המכר. דרישות מסוימות כרוכות לעתים בעלויות נוספות שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון מכירה.

דירה למכירה בבלי? כמה באמת הדירה שווה?

הערכת שווי של דירה למכירה בשכונת בבלי היא השלב הראשון וההכרחי בכניסה להליך נכון. הערכת שווי לדירה צריכה להתבצע לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית של ערכה ויכולה להתבצע גם בעזרת מספר מתווכים בתל אביב ו/או בעזרת משרד תיווך בצפון תל אביב, שחי ונושם את האזור.

אך יחד עם זאת לא כדאי לוותר גם על מחקר עצמאי והשוואתי של יחידות דיור שונות שנמכרו לאחרונה בשכונת בבלי, לכוון בחיפוש דירות למכירה בבלי תל אביב ו/או לחפש פארק בבלי דירות למכירה.

כאשר מדובר בהערכת שווי לדירות מסוג הנ"ל, יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים המשפיעים על מחירי השוק ורק בדרך זו תתאפשר לכם מכירה מוצלחת ובטוחה.

שימו לב כי תמחור אובייקטיבי ואופטימלי של דירה למכירה בבלי, הוא כשלעצמו המפתח למכירתו.

הערכת שווי נכס בבבלי ת"א, כאמור, הוא גורם בסיסי וחיוני עבורכם. בטרם הוצאת הנכס לשוק החופשי ובעסקת המכר בפרט, וכן יהיה עליכם "כמוכרי דירות זהירים" להבין את השווי הנכון של דירתכם ביחס לדירות בבלי למכירה, ולמחירי השוק השונים מתוך נקיטת בדיקות ובירורים, הכרת הסביבה והמחירים של דירות דומות שנמכרו באזור בהתאם  לגודלן ובהתאם למפרט.

ההתאמות הרלוונטית להערכת שווי דירה למכירה בבבלי

ההלימה צריכה להתבסס על מאפיינים דומים (מבחינת גודל הדירה, מיקום וכו'). ניתן כמובן להציץ בלוחות של דירות למכירה באינטרנט (באתרים כמו קומו, יד-2, Win Win או בקבוצות ייעודיות בפייסבוק ובמדיה הכתובה ולראות מחירים מבוקשים לדירות בעלות מאפיינים דומים למבוקש. רצוי לא לפספס את טבלת מחירים של דירות דומות שכבר נרכשו או נמכרו, לשם כך קיים מאגר מידע ממשלתי הכולל תיעוד מפורט ואמין של כל עסקאות הנדל"ן לפי חתך אזורי – המידע זמין ונגיש לכל מאן דבעי!

בהערכת שווי דירה בתל אביב I יש להתייחס לקריטריון החשוב ביותר והוא:

מומלץ לחדד בחישובים מגמות נדל"ן אזוריות וכלליות – מבחן השוק הוא אשר קובע מהו השווי הריאלי למכירת הדירה שלך, ושוב אדגיש כי יהיה חשוב להסתמך על עסקאות דומות ואחרונות בסמוך לנכס שלך.

על סמך מה נחליט כמה הדירה שלנו שווה?

פרמטרים לקביעת מחיר דירה בהערכת שווי דירה צריכים להתייחס למשתנים חיצוניים או פנימיים המשפיעים על מחירי השוק. לכל משתנה יש ביטוי במחיר הדירה, ממיקום ועד איך וכיצד הדירה שופצה.

מיקום דירה למכירה בבבלי

נתון חשוב ביותר בהערכת שווי דירה: מיקום הדירה:
רוכשים ישאפו לרכוש נכס באזור בעל רמה סוציו-אקונומית ומעמד התואמים את צרכיהם.

הרכב ואופי האוכלוסייה

הסביבה, התשתיות והשירותים הניתנים לתושבי האזור הם גורמי מפתח בהערכת מחירי הדירות. להיצע וביקוש באזור שבו נמצאת דירה תהיה השפעה מכרעת על שוויה (בעוד שמחירי הדירות יהיו גבוהים באזורים שבהם הביקוש גבוה, המחירים ירדו בהתאם באזורים שנחשבים לפחות נחשקים).

איכות הדירות למכירה בבבלי

מצבה הפיזי של הדירה הוא משתנה מרכזי נוסף בקביעת השווי. דירות ישנות ומוזנחות הזקוקות לשיפוץ פחות נחשקות מדירות חדשות או משופצות, כמו גם איכות הגמר, מצב הקירות, האינסטלציה והחשמל, הם גם בסיס לקביעת תג המחיר.

מכירה/רכישת דירה בפרויקט תמ"א 38 I פוטנציאל השבחה מתוכנית להתחדשות עירונית

הפוטנציאל לשדרוג הדירה וסביבתה מהווה גורם חשוב בקביעת ערכו ומחירו. זה כולל אפשרות להרחבת והגדלת דירות, בניית מרפסות או חדרים נוספים, עמידה בתנאי תכנית רובע 4 ו/או תוכנית לבינוי ופינוי וכו'.

גודל הדירה

פרמטר מרכזי נוסף בקביעת שווי דירה הוא שטח השימוש שלה. מחיר דירה ייקבע על פי גודלה ומספר החדרים המקורי(!) שבה. בהערכת מחיר דירה יש לקחת בחשבון את "שטח הפלדה" – שטח הדירה מדלת הכניסה לפנים, כולל מחסן ושטח קיר, למעט שטחים משותפים מחוץ לדירה (חדרי מדרגות, לובי, מחסנים וכו'). גם לקומה שבה נמצאת הדירה יש השפעה על המחיר – מיותר לציין כי בבניין ללא מעלית, ככל שהדירה גבוהה יותר – הערך  יהיה נמוך יותר.

מרפסת

שווי של מטר (שטח שירות) מרובע של מרפסת שווה בדרך כלל לערך של מחצית מהשווי המבונה (של שטח עיקרי) למטר משטח דירה. לעומת זאת, בבניין רב קומות אשר לו נוף הפונה לשטחים פתוחים כגון שטח ירוק ו/או לים אזי שווי למטר של מרפסת יהא שווה ערך למ"ר מבונה של שטח דירה ולעיתים אף יותר.

חניה

במדינה שבה כמעט לכל משק בית יש שתי מכוניות, קיים מחסור הולך וגובר במקומות חניה, וחניה קרובה לנכס מעניקה לו יתרון מהותי ומשפיעה על מחירו בהתאם. כמו כן, חניה מקורה חשובה יותר מחניה באוויר הפתוח.

טאבו

דירות שהרישום עליהן אינו מצוין בטאבו, שהבעלות בהן משותפת לכל בעלי הזכויות במניות,  הן בעלות שווי נמוך מדירות שרישומן מוסדר. זה נובע בעיקר מההפסד הכספי עקב הקושי במכירת הדירה.

נגישות

מחיר הדירות הממוקמות בסמוך לכבישים ראשיים ולנתיבי תחבורה ציבורית כמו תחנות אוטובוס ורכבת ערכן יקפוץ ביחס לאלו הממוקמות באזורים מרוחקים ובלתי נגישים. עם זאת, בשל מפגעי רעש וזיהום פוטנציאליים, מחיר הדירות בקו הראשון של הכביש ירד.

קרבה למוסדות ציבור

זהו פרמטר סובייקטיבי. דירה הממוקמת בסמוך למוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, גני ילדים או קופות חולים תגביר את האטרקטיביות, בעוד שאצל אחרים ההיפך הוא הנכון (בהתאם לאופי הרוכש, קרבה למוסדות ציבור עלולה להיראות עבורו כמכשול או מאידך יתרון).

מדד כלכלי ופיננסי

יש גורמים נוספים המשפיעים על ערך ומחיר דירה, ולכן צריך לברר אותם לפני הקנייה, לרבות רמת הריבית במשק, חוזק המטבע המקומי, מדדי שוק, הכלכלה היא בכלל מקומית, ויש שווקי משכנתאות רבים.

היעד הבא:  פרסום ושיווק הדירה

אלמנט נוסף וחשוב ביותר בדירות למכירה בצפון תל אביב, הוא הליך פרסום הדירה וכיצד לעשות זאת נכון, כמו גם דירות רגילות בקהילת בבלי, צריך להיות רגיש וספציפי באשר למספר פעולות השיווק שיש לנקוט.

כאן המקום להדגיש כי אנו בעד תכנית לשיווק מורחבת הכוללת מעין "תקיפה חזיתית" בכל ערוצי הפרסום לרבות בעיתונות הכתובה. מניסיוני, רק חשיפה מרבית תגרום במהירות למיקסום התועלת ולמכירת הנכס בפרק הזמן הקצר ביותר.

Multi-Platform – אנחנו חיים בעידן שבו כל תחום מעורר אותנו, וקהל היעד הפוטנציאלי מאוד רחב (במקרה של דירות למכירה בצפון תל אביב) ומפוזר על פני פלטפורמות שונות. לכן, טיפ שימושי למי שמתעניין בשיווק של דירה למכירה בבלי והוא לפועל במספר חזיתות בו – זמנית.

פעולות שיש לשקול כוללות תליית שלט על מרפסת או חלון, פרסום בלוחות (רצוי בחינם), פרסום במדיות וברשתות החברתיות (עם קבוצות ייעודיות) ועוד.

את רוב הפעולות הללו ניתן לבצע בחינם, למרות שגם מי שרוצה להשקיע יותר יכול לעשות זאת. למשל, פרסום מודעה במקומון עם קהל יעד מדויק מאוד או פרסום מודעה איכותית בעבודה.

חשיבות הפרטים

עצה מועילה לכל מי שמעוניין לשווק דירה למכירה בבבלי תל אביב, היא לפרט עליה כמה שיותר, במיוחד להדגיש את היתרונות ולבטל את החסרונות. בנוסף לפריטים טכניים שחייבים להיכלל בכל קמפיין שיווקי (מספר חדרים בנכס, טלפונים וכו'), ניתן גם להוזיל לרזולוציה קטנה יותר.

יש לשקול את כל מה שעשוי להציג את הדירה התל אביבית בצורה חשובה ולהדגיש אותה מתוך התחשבות כמובן בסוג הפלטפורמה השיווקית. המעלית, המרפסת, החניות הצמודות, המיזוג אוויר, כ"א מעולים, תשתית משופצת – אלו רק חלק מהדברים שרוכשי הדירות מחפשים.

רצוי לפרט את מיקומו המדויק של הנכס בפירוט רב ככל האפשר, לא רק ברמת העיר או הקהילה, אלא יותר מעשית. מילים כמו "קרוב לים" או "מיקום שקט" מושכים רוכשים איכותיים רבים שמחפשים את דירת החלומות שלהם בתל אביב.

צילום הדירה

תמונה יכולה להיות שווה הון תועפות בעולם הנדל"ן התל אביבי למכירה. למרות שאף המילים עשויות להיות חשובות, הן לא תמיד מספרות את כל הסיפור על הנכס. לכן, באתרים המאפשרים זאת (בעיקר לוחות או רשתות חברתיות), וכדי למשוך מסת הקונים, מומלץ מאוד לצרף תמונות של כל הדירה עצמה, חדרי שינה, מטבחים, סלונים, מקלחות, מרפסות ואפילו הנופים שהדירה משקיפה עליהם.

בצילום הנכס שלכם הביאו בחשבון שיכולה להתרחש גם השפעה הפוכה:

דירה שמצטלמת כמבולגנת או לא נקייה עלולה לגרום לאנשים המעוניינים בדירה במצב אחר לעזוב אותה כמו אש בשדה קוצים, במקום ליצור אתה קשר.

אנו לא אומרים שצריך לשפץ דירות מא' ועד ת' ואז לצלם, אבל בהחלט חשוב להקפיד על ניקיון וסדר כיוון שהם עשויים להצביע על כך שהנכס בידיים טובות ומתוחזק היטב. כמוכר פרטי אתה יכול לקבל עזרה מאחרים, אמנם קיבלת כאמור מספר עצות מאיתנו, אולם כמובן שניתן להוסיף רבות אחרות.

יש אנשים המעדיפים להיעזר במומחים שונים כדי למכור נכס והמעוניינים למכור את נכסיהם בשיכון בבלי, יכולים לפנות למשרד תיווך בצפון תל אביב שיוכל לספק להם שירותים נלווים כגון הערכת הדירה או בדיקת כדאיות שלה למכירה, חשיפה למדיה הדיגיטלית ובעיתונות הכתובה, וכמובן שהידע הנרחב של המתווך גדול בהרבה מאשר זה של בעלי נכסים פרטיים, כך שהוא יוכל להשיג לכם כמוכרים את התוצאה הטובה ביותר (המחיר הגבוה ביותר ש"השוק" מוכן לשלם).

מהם יתרונות ההתקשרות עם משרדי תיווך בצפון תל אביב, שמעניקים שירותי נדלן:

התשובה לכך פשוטה: רשימת משרדי התיווך והמתווכים בת"א היא ארוכה, אך ישנם מתווכים בתל אביב חריגים בנוף שיספקו עבור שני הצדדים בממכר פתרונות יצירתיים לרבות כל הפתרונות המקיפים השונים.

בנוסף לפן המקצועי, ישנם גם היבטים פרקטיים – למי יש זמן, יכולת ואת הכוח "לבלבל את המוח", לענות על אותן שאלות, עזיבה מוקדמת מהעבודה, סידור הדירה ועוד – לשם כך יש משרדי תיווך בצפון תל אביב.

ומה לגבי המשא ומתן?

ניהול מו"מ חכם הוא מכריע – מכיוון שזהו שוק מורכב ותחרותי עם משאבים מוגבלים וזו יכולה להיות העסקה הגדולה ביותר שלך. אנו בדעה מאד ברורה לגבי המו"מ הואיל ותהליך של מכירת הדירה מגלם בתוכו עולם עצום של תוכן רגשי ועמוק המציף רגשות וכן, כאמור, עלול להשפיע על היכולת שלך כמוכר פרטי להתמודד ולתקשר עם הרוכש.

ניהול מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים הוא על אחת כמה וכמה צעד עדין, וספרים רבים נכתבו על ניהול משא ומתן נכון. על מנת להגיע למצב של גמירת דעת בין שני הצדדים נדרש מתווך נדל"ן מיומן בתל אביב, ולכן אנחנו מגדירים את המשא ומתן כעבודתנו העיקרית ומתמחים בו היטב.

לסיום: כדי למכור בשכונת בבלי דירה למכירה, זו על אחת כמה וכמה עבודה יסודית, מקצועית ומדויקת. אם אתם מיואשים מהליך המכירה ורוצים למצוא מתווך בתל אביב, ו/או משרד תיווך בצפון תל אביב אקטיבי ואסרטיבי לניהול העסקה עבורכם בראש שקט ובלי שיבושים בדרך, שחי את שלבי הליך היטל ההשבחה ונושם בכל רמ"ח אבריו את עולם הנדל"ן התל אביבי, הנכם מוזמנים לדבר איתנו. ומכאן אנו מבטיחים ב 100% שכל לקוח אשר יזכה בליווי שלנו, יצלח את כל המוקשים וייהנה מחוויית מכירה שונה ונעימה שתיזכר היטב.

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על עסקאות מסוג של דירות למכירה בשיכון בבלי? היכנסו למאגר שלנו ממש 👈 כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. הטעויות הנפוצות שעושים בעלי דירה למכירה בבלי בתהליך המכירה
  2. איך מכרנו מרחוק דירה למכירה בבבלי לתושב חוץ?
  3. דירות למכירה בבלי
  4. יש לך דירה למכירה בבבלי?

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

לדירה מכורה ב-60 יום, ברווח מירבי,

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן