הטעויות הנפוצות שעושים בעלי דירה למכירה בבלי בתהליך המכירה

יש לכם דירה למכירה בבלי תל אביב? יש כמה טעויות שלא כדאי שתעשו בשלב המכירה. כפי שאתם יודעים, מכירת דירה בצפון תל אביב אינה דבר פשוט, ורבים יעידו שמדובר בעבודה סיזיפית, שמתחיל מפרסום הדירה, מתן מענה למתעניינים, פגישות עם קונים פוטנציאלים, ניהול משא ומתן ומה לא…

שכונת בבלי בתל אביב נחשבת למבוקשת מאוד, הרבה בזכות היותה השכונה הצפונית הנושקת לפארק הירקון, מה שמאפשר למתגוררים בה ליהנות מריאה ירוקה ושלווה. יחידות דיור  מסוג של דירות למכירה בבלי תל אביב נחשבות למבוקשות מאוד בקרב רוכשי דירות, אך בשל המחירים הגבוהים של הצפון הישן, הצפון החדש ושל בבלי בפרט, עסקאות מסוג של דירות למכירה בבבלי נעשה מורכבות מבחינת תהליכי המכירה.

הנה 6 הטעויות שלא כדאי שתעשו בתהליך של מכירת דירה בבלי

ניהול לא נכון של התהליך

פעמים רבות אנשים אינם מתכננים את תהליך המכירה, מה שגורם לכאוס, טיילת של אנשים ואין סוף מענה לפניות. כדי ליעל את התהליך, עלינו לבנות תוכנית שיווק אינטנסיבית שתשמש אותנו למכירה ולשיווק הדירה, ממש ככה. לדוגמה, להחליט על ימים קבועים שאנו מראים את הדירה, לתת כמה שיותר פרטים במודעות כדי למנוע שאלות מיותרות וכך הלאה.  

צילום תמונות מזווית לא נכונה

פעמים רבות בעלי שמציעים עסקה מסוג של דירות למכירה בבלי מסתפקים ב- 2-3 תמונות מזוויות שלא תמיד מחמיאות ומייצרות חלל קטן, מה שיכול להפוך את הדירה ללא אטרקטיבית או למבול של שאלות מצד מתעניינים. זו הסיבה שחשוב מאוד לצלם את החללים מזוויות נכונות וגם לא לייצר אשליה של מרחב גדול שיגרום למתעניינת לתסכול כאשר יגיעו לראות את הדירה, או להיפך. כדאי לצלם את החללים העיקריים בבית כמו את הסלון, המטבח,  לפחות חדר אחד, מרפסת מידה ויש (עם הנוף),  ממ״ד וכו׳.  

יצירת רושם ראשוני לא טוב

אם אי פעם חיפשתם במדור יד 2 או באתר מדלן  דירות למכירה בבלי תל אביב, וודאי התרגשתם ללכת לראות דירה שמצאה חן בעינכם, אך כשהגעתם הדירה הייתה מוזנחת ולא מזמינה. כפי שאתם יודעים, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ולכן דאגו שהבית יהיה תמיד מסודר ומזמין. דבר נוסף, כיום ניתן בתקציב קטן יחסית לבצע שיפוץ קוסמטי שיהפוך את הדירה להרבה יותר אטרקטיבית כמו צבע, שינוי מיקום הרהיטים, הוספת אלמנטים בחלל וכו׳.

בקשת מחירים מופקעים

עוד דבר שיכול לעכב את תהליך מכירת הדירה הוא בקשת מחיר מופרז ולא פרופורציונאלי למחירי השוק. נכון, מחירי הדיור בשמים, אך אין זה אומר שאפשר לקבל מחירים מופרזים. ההמלצה היא להיעזר בשמאי מקרקעין שיידע להעריך בצורה מדויקת את שווי הדירה או לחלופין להיעזר במתווך נדלן מקצועי או לבחור מבין שלל משרדי תיווך בצפון תל אביב את האחד שיוכל לסייע גם בעניין זה.

אנשים עסוקים עד מעל הראש ומבצעים זאת לבד

כפי שאמרנו, עסקה מסוג של דירה למכירה בשכונת בבלי בצפון תל אביב היא עבודה לכל דבר, הדורשת פינוי של זמן רב. פעמים רבות אנשים נכנסים לתהליך ומוכרים את הדירה לבדם, לצד חיי היום יום שלהם העמוסים מאוד, מה שגורם ללקוחות פוטנציאליים לא לקבל מענה יעיל. פנייה למשרדי תיווך בצפון תל אביב ו/או לפחות אחד מהם המכיר היטב את שכונת בבלי, תוכל לחסוך לכם זמן רב ולתת למתווך הנדל"ן לעשות את כל העבודה בשבילכם.

משא ומתן לא מקצועי דרך טלפון

לפעמים חוסר הניסיון של מוכרי דירות פרטיים, יכול לגרום לניהול משא ומתן לא מקצועי שיכול לעמוד בינם לבין עסקה עם מתעניין פוטנציאלי. בנוסף, היות ובעל דירה הוא צד בעסקה, לעיתים קשה לו לראות פערים גדולים ממה שביקש בפועל.

הפתרון הוא דבר ראשון לא לנהל משא ומתן בטלפון, ובטח ובטח לא לפני שראיתם את הלקוח המתעניין וגם אם הוא ראה את הדירה. ההמלצה היא לגשת למשא ומתן רק כאשר הקונה הפוטנציאלי מביע נכונות, וגם אז לזכור שצריך לתת כדי לקבל.

טיפ קטן דווקא לרוכשים והוא: שמאות מוקדמת

אם אתם לקראת חתימה על חוזה רכישת דירה למכירה בבבלי, דעו לכם כי כמעט כל חוזה מכר היום כולל סעיף החרגה שבין היתר משחרר את עורכי הדין מאחריות לבדיקת חריגות בנייה ובדיקת זיהוי הנכס. בסעיף זה עורכי הדין מטעמכם מנחים אתכם הרוכשים לבצע בדיקות אלו באמצעות בעלי מקצוע ובהם שמאי מקרקעין. רק בדיקה באמצעות של אנשי מקצוע מיומנים תבטיח לכם שלא תהיינה הפתעות כמו חריגות בנייה ובעיות זיהוי בנכס. לסיכום אני ממליץ לכם להתייחס בכובד ראש להמלצתנו הנ"ל ולזכור כי עסקה של דירה למכירה בשיכון בבלי עושים רק עם אנשי מקצוע מומחים בעסקאות של תיווך ושיווק של דירות למכירה בבלי תל אביב.

לסיכום, עסקה מסוג של דירה למכירה בשיכון בבלי, ובפרט מכירת דירה היא עבודה לכל דבר הדורשת זמן פנוי, סבלנות, התעסקות עם הצגת הדירה לקונים פוטנציאלים, מענה לטלפונים ועוד ועוד. אומנם אפשר למכור דירה בשיכון בבלי לבד, ורבים עושים זאת, אך אם נחשוב על זה…

התהליך לא מתאים לכל אחד, וודאי לא לאנשים עסוקים שעובדים במשרה מלאה. זו הסיבה שכדאי לפנות לסוכנות תיווך המתמחה בתיווך ושיווק של דירות למכירה בבלי תל אביב שתוכל לייעל את התהליך ולאפשר לכם להגיע במהירות לשלב החתימות. 

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על עסקאות מסוג של דירות למכירה בשיכון בבלי? היכנסו למאגר שלנו ממש  👈כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו – כמו למשל:

  1. הטעויות הנפוצות שעושים בעלי דירה למכירה בבלי בתהליך המכירה
  2. איך מכרנו מרחוק דירה למכירה בבבלי לתושב חוץ?
  3. דירות למכירה בבלי
  4. יש לך דירה למכירה בבבלי?

    מעוניינים למכור דירה בשכונת בבלי? תנו למומחים של בר-לב נדל״ן לעשות לכם את העבודה במינימום זמן.


אנחנו שם, תמיד, בשבילכם
.

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן