איך מוכרים דירה בצפון תל אביב ב-60 יום?

מכירת דירה בצפון תל אביב ב-60 יום? נשמע לך הזוי? ממש לא!!! "רק" צריך למצוא מתווך דירות בתל אביב שיודע לעשות את המלאכה. הנה, ניקח לדוגמא מתווך נדלן בתל אביב מוכשר, מומחה להתחדשות עירונית, מהבולטים בתחום, את ברק בר-לב מניסים אלוני. בהחלט חריג ושונה בנוף המתווכים בתל אביב. ברק, הבעלים והמייסד גם של משרד תיווך בצפון תל אביב,  האזור בו מתמקדת עיקר פעילותו, הוא היחיד שמתחייב למכור את נכס הלקוח תוך 60 יום, אפילו בפחות. איך מתווכים דירות למכירה בצפון הישן של תל אביב? הנה אבני הדרך של בר-לב:

מתווכים בתל אביב שהם משפטנים מומחי מקרקעין

אחת הסיבות שמשרדי תיווך בצפון תל אביב ואפילו יועצי נדל"ן שונים שמתעסקים במכירת דירות, במקרקעין מתקשים ליצר עסקת מכירה ראויה היא המיוחדות של תל אביב מבחינת מיסוי, תקנות עירוניות והיטלים למיניהם ובראשם היטל השבחה שיכול להגיע לשומה של מאות אלפי שקלים. בעיקר כאשר מדובר בדירות למכירה בצפון הישן תל אביב.

כך למשל, על נכסים אשר הוצא הייתר לבנייתם לפני ה אחד בינואר שנת 1980 חלה תוכנית הרבעים אשר מקנה לבעלי הקרקע זכויות קנויות נוספות ואשר בגין זכויות אלה מוטל עליהם בעת מכירת הנכס היטל השבחה גבוה כל כך.

מי שחי את תל אביב הנדלנ"ית, נושם תהליכי התחדשות עירונית, מכיר את תוכניות ותכנון הבניה, את מגמות התכנון והבניה וכללי המשחק של ההתחדשות העירונית, מבין את חוק המקרקעין ומיסוי המקרקעין על בוריו ובקיא בחוקים העירוניים ובתקנות לסעיפי סעיפיהן – ידע את דרכי הפעולה שיביאו להקטנת ההיטל למינימום ואפילו לבטלו לחלוטין.

כאן נכנס לתמונה משרד התיווך של ברק בר לב שסוכניו הם משפטנים מומחי מקרקעין בעלי השכלה אקדמאית רב-תחומית כשבאמתחתם ניסיון אדיר בנדל"ן הצפון תל אביבי בפרט.

עניין ההשכלה המשפטית והניסיון הרב עדיין לא מסבירים איך מוכרים נכס ב-60 יום אבל הם מהכלים המרכזיים לעמידה בהבטחה הזו.  הנה  ההסבר כיצד:

בניית מאגר רוכשים פוטנציאליים

עסקאות מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב זו לא עסקת מכירה/קניה פשוטה. זו עסקת נדל"ן שיש מאחוריה הרבה יותר: זו השקעה משתלמת במיוחד במונחים כספיים, זו מכירה שמתאימה רק לבעלי האפשרויות לרכוש נכסי ב"מחירי צפון תל אביב", זו סביבת מגורים מאד יוקרתית שפונה לקהלים שנמנים על העשירון העליון ואף למעלה מכך, ומאחר ומדובר במספר מצומצם יחסית של נכסים הביקוש גדול על ההיצע.

אך טבעי הדבר שכל מכירת נכס בתל אביב שהביאה לבעליו רווח של מאות אלפי שקלים (כמו אותו היטל השבחה שבוטל או ירד למינימום) או שבוצעה תוך 60 יום כפי שברק מתחייב –  מייצרת ממליץ חם שדואג להפיץ בסביבתו המשפחתית וחברית את שמו של ברק ואת הכדאיות לעשות דרכו עסקאות נדל"ן משתלמות במיוחד ברמת הכלכלה וברמת הדיור כאחד.

כך, תוך כדי למעלה מעשור של פעילות נוצרה לברק רשימת קונים פוטנציאליים פשוט מחכים להזדמנות לקנות את הנכסים שהוא מחזיק בסוכנות התיווך שלו.

היתכנות המכירה תוך שישים יום מתחילה לקרום עור וגידים, נכון? ולראיה, בעוד משרדי תיווך בצפון תל אביב נוהגים לדרוש מלקוח ששה חודשי בלעדיות (אם לא יותר), ברק מסתפק בשני חודשי בלעדיות בלבד. – בדיוק 60 יום בלבד ותו לא.

ויש עוד כמה יתרונות בלעדיים שמאפיינים את ברק בר-לב וסוכני הנדל"ן שלו ואשר מביאים לסגירת עסקאות מהירה כל כך.

לא לוקח כל נכס. קודם בודק.

בניגוד למרבית המתווכים בצפון תל אביב (כמו בכל עיר אחרת) שמוכנים לנהל מלחמה על כל נכס או לייצר שותפויות בין מתווכים בתל אביב העיקר לזכות בנתח מעמלת התיווך, כאן הדברים פועלים הפוך. כל נכס נבדק מכל זווית אפשרית לפני שנלקחת ההחלטה לשווקו. כמובן שנכסים שסובלים מחריגות בניה, כיפוף חוק או אי עמידה בתקנה כלשהי יורדים מיד מהפרק. כך, בעצם משרד התיווך מוציא לשיווק את ה"דובדבנים שבקצפת" הנכסים. נכון זה מקטין את גלריית הנכסים ומאפשר פניה לקהל מאד מצומצם של רוכשים אבל כך ניתן להשקיע בכל נכס את מירב המאמצים ואנרגיית השיווק, בכל לקוח – קונה כמוכר – את מירב תשומת הלב והכבוד המגיעים לו.

ובהקשר תשומת הלב המוקדשת למוכר ולקונה. גם כאן מתבצעות מגוון של בדיקות משותפות כדי לפרוס את המפה הכלכלית/פיננסית של כל אחד מהצדדים ולייצר את קשת אפשרויות הניווט באמצעות מפה זו אל המקום בו כל אחד מהצדדים נדרש לשלם כמה שפחות מיסים והיטלים ונהנה ממירב אפשרויות המימון וערוצי התשלום הכדאיים ביותר.

השקעה אדירה בשיווק

הפעם ניתן למספרים לדבר. בנוסף למאגר הרוכשים הפוטנציאלי עליו כבר דיברנו בסעיפים קודמים, משקיע המשרד של בר-לב הון במהלכי שיווק בכל המדיות הרלוונטיות.

זה לא לפרסם מודעה ביד 2 או בפייסבוק ולחכות לכל דיכפין שיתקשר.
שונה, פה מדובר בהשקעה של 15,000 ₪ ובמקרים רבים השקעה גבוהה עוד יותר שנשענת על פילוח קהלי יעד מדוייק ומדוד, ובהתאמה, פירסום בכל הערוצים והאמצעים שמגיעים לאותם קהלים.

אמנות הגישור והמשא ומתן

עסקת נדל"ן ובמיוחד כשמדובר בנדל"ן יקר כמו, פנטהאוז בשווי של מעל ל 20 מיליון ש"ח, בית פרטי או דירות למכירה בצפון הישן בתל אביב דורשת מיועץ נדלן מומלץ לדעת לרכוש את אמונו המוחלט של כל צד בעסקה, לגלות אמינות ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך, להיות יצירתי בפתרונות שנדרשים כדי לישר הדורים ולהחליק מהמורות, להיות פסיכולוג ואמן הגישור והמשא ומתן. שכן מדובר בשני צדדים מנוגדים כאשר האחד רוצה למכור בכמה שיותר בעוד השני רוצה לשלם כמה שפחות. אין ספק, להביא שני קצוות אלה לנקודה  שבסופה הקונה יוצא מסופק ומרוצה מהתוצאה אליה הגיע והמוכר מקבל מחיר שוק ואף יותר – זו לגמרי אמנות.

ואם צריך הוכחה שאכן כך הדברים עובדים אזי מתברר שבעסקאות שברק מתווך, המוכר והקונה כלל לא פוגשים אחד את השני. בעצם, הפעם היחידה והראשונה בה הם נפגשים היא במועד החתימה על חוזה המכר. עד לאותו הרגע מי שדאג להביא את שני הצדדים לכלל חוזה רכישת נדל"ן – להזכירך מוכר דירה יקר, תוך 60 יום – הוא ברק וצוות הסוכנים במשרדו.

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על הדרך הנכונה לאיתור משרד תיווך בצפון תל אביב? היכנסו למאגר שלנו ממש 👈 כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. כל משרדי התיווך בצפון תל אביב מתהדרים בכותרת מתווכים מומלצים בתל אביב. אז איך בוחרים?
  2. יש לכם דירה למכירה בצפון הישן? קבלו 5 יתרונות במכירה דרך משרד תיווך בצפון תל אביב
  3. מתווכים מומלצים בתל אביב
  4. משרדי תיווך בצפון תל אביב
  5. איך מוכרים דירה בצפון תל אביב ב-60 יום?
  6. מדוע משתלם לך שהמתווך שלך יהיה משפטן?
  7. תאר לך מתווך דירות בתל אביב דמיוני?

אנחנו שם, תמיד, בשבילכם.

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן