כל משרדי התיווך בצפון תל אביב מתהדרים בכותרת מתווכים מומלצים בתל אביב. אז איך בוחרים?

העובדה שיש למשרד תיווך "מומלץ" בתל אביב אתר אינטרנט שופע בהמלצות  זו עדיין לא עדות שאכן מדובר בסוכנות תיווך מומלצת. הרי כל אחד יכול לארגן לעצמו מליצי יושר והמלצות חמות שיעידו עד כמה כדאי להפקיד בידיו את הנכס שלך למכירה. במקום, אני רוצה לתת לך כמה כלים וסימני דרך שיעזרו לך לבחור נכון, כאשר ברור ומובן: בחירה מושכלת במשרד תיווך בצפון תל אביב תוביל למכירת הנכס בזמן הקצר ביותר, בתמורה הגבוהה ביותר ובאפס טרחה. התוכן שלפניך הולך להרוג הרבה פרות קדושות ולהפוך את כל מה שחשבת וידעת על משרדי תיווך בצפון תל אביב ובכלל. ונתחיל בפרדוקס ומיד אחריו דוגמא שתמחיש:

דע לך, כי אנו סבורים שמשרד התיווך הצפון תל אביבי המומלץ ביותר הוא זה

שמבקש ממך את תקופת הבלעדיות הקצרה ביותר!!

התחייבות לבלעדיות למשך

60 יום בלבד זה מספיק קצר?

בעוד כל המתווכים בתל אביב וכל משרדי התיווך המומלצים בתל אביב דורשים לפחות חצי שנה בלעדיות –  יש רק אחד שמסתפק ב-60 יום בלעדיות: ברק בר-לב. בעל משרד תיווך בצפון תל אביב שתחום התמחותו העיקרי הוא דירות למכירה בצפון הישן בתל אביב והתחדשות עירונית.

הדרישה לבלעדיות כל כך קצרת טווח היא ההמלצה הכי טובה שניתן לקבל. אלה לא מילים והבטחות שנועדו לגרות אותך להתקשר לברק – זו התחייבות. כשברק לוקח נכס לשיווק הוא מתחייב לסגור עסקה תוך שישים יום ואף פחות מכך. מכאן אפשר גם להבין שבסוכנות התיווך של ברק לא מקבלים כל נכס לשיווק אלא רק את הנכסים בעלי פוטינציאל הביקוש הגבוה ביותר. ויש בכך עוד יתרונות רבים.

 המלצתו של אחד מבכירי עורכי הדין שהתמחותם דיני מקרקעין הידע והניסיון הרבים שרכש ברק בר לב, אשר יבטיחו את זכויות הנוגעים בעסקה, אוכל להעיד לא רק על מקצועיותו, אלא גם על יושרו ועל נועם הליכותיו – דבר שתורם רבות לכל עסקה, גם בעסקאות מקרקעין מסובכות. אין ספק שבחירה במר ברק בר-לב הינה צעד נבון וחכם. הממליץ עו"ד מני קורן משרד עורכי דין מני קורן 

סינון נכסים שמיועדים לשיווק

כשדיברנו בפתיח על "להרוג פרות קדושות ולפעול הפוך מכל מה שנהוג במשרדי תיווך בתל אביב הצפון הישן – אזי סינון נכסים זו אחת הדוגמאות שימחישו את יתרון יותר מכל. משרדי תיווך מומלצים בצפון תל אביב היו אמורים לתת להמלצות לעשות את העבודה בעבורם, נכון? ועדיין הם נאלצים להילחם על כל נכס כדי לזכות בשיווק שלו. ואז מתברר ש"הכלה לא כל כך מוצלחת כפי שנראתה בהתחלה", והמחיר המבוקש לא תואם את מחיר השוק, שקשה למכור וצריך לחזור למוכר ולהסביר לו שהוא צריך לרדת במחיר בכמה מאות אלפי שקלים, מה שמייצר רעשים מתחים וכעסים בתקשורת ושאפילו חצי שנה בלעדיות לא מספיקה כדי לשווק את הנכס.  

כאן הדברים פועלים הפוך. כל נכס נדל"ני וכל דירה למכירה בצפון הישן, וכל פרויקט התחדשות עירונית נבדקים מכל זווית אפשרית לפני שנלקחת ההחלטה לשווקם:

  • מצב הנכס כמבנה ברמה ההנדסית, מעמדו החוקי (חריגות בניה) במובן המשפטי כמו גם זכויות בניה והיתרים שמעלים את ערכו את המחיר המבוקש
  • תוכניות הבינוי העירוניות לגבי הנכס וסביבתו (התחדשות עירונית לדוגמא)

זו היתה רק דגימה של הבדיקות והמידע שנאסף על הנכס מתוך הבנה שככל שההכנות והמידע מעמיקים יותר האפשרות לשווק את הנכס במהירות גבוהה יותר. אותו תהליך של "הפיכת כל אבן בשטח" מתבצע גם למול הלקוחות – קונים ומוכרים כאחד. הן כדי לתאם ציפיות מה נדרש מכל אחד, מה תהיה דרך הפעולה הייחודית למכירת/קניית הנכס ומה הוא עתיד לקבל או לשלם.

יתירה מזאת, בדיקות אלה מאפשרות לצוות הסוכנות – כולם משפטנים מומחים בתחום המקרקעין והחוזים – להביא למצב בו הצדדים נדרשים לשלם כמה שפחות היטלים ומיסים עד ל"אפס תשלום". וכשמדובר בנכסים ודירות למכירה בצפון הישן תל אביב עומדים על כף המאזניים תשלומי היטלים ומיסים בערכים של מאות אלפי שקלים שנחסכים מהצדדים בעסקה.

ויש עוד יתרונות בלעדיים והמלצות מעניינות

המלצתו של עורך דין "תותח" נדל"ן  (שותף במשרד המפרק של עסקי ענבל אור) מהיכרותי הקצרה אך האינטנסיבית עם ברק בר-לב, אוכל להעיד כי ברק הנו אדם אסרטיבי, בעל כושר התבטאות גבוה ומתחייב להשלמת המטרה העומדת בפניו באופן המקצועי והטוב ביותר. ברק מלווה בימים אלו פרויקט מורכב בתחום ההתחדשות העירונית מסוג תמ"א 38/2 באזור המרכז. מדובר בפרויקט יוקרתי לפיו יהרסו כ-26 דירות לטובת הקמת מגדל בן 20 קומות. אני סבור ובטוח כי ברק יהיה נכס משמעותי לכל ארגון אליו יצטרף. הממליץ עו"ד יואב רז משרד עורכי דין מקרקעין איתן ש.ארז ושות' 

בניית מאגר רוכשים פוטנציאליים

אפשר היה להביא לכאן אין ספור לקוחות שממליצים על ברק. במקום, בחרנו להביא את דרך הפעולה שמחזקת את התואר משרד התיווך המומלץ בתל אביב.

מעצם ההתמקדות וההתמחות בעסקאות של דירות למכירה בצפון תל אביב, מסינון הנכסים והבחירה לשווק רק את ה"בונבוניירות" ברור שמדובר כאן בעסקת נדל"ן שמתאימה רק לבעלי האפשרויות הפיננסיות. מכאן גם ברור שהרכישות נעשות לא רק לצורך מגורים אלא באותה מידה כעסקה כלכלית מניבה. אך טבעי שמי שנהנה מפירות העסקה שנתפרה בסוכנות של ברק ימליץ למכריו בסביבה העסקית, המשפחתית והחברתית לעשות כמוהו ולהרוויח. כך נוצרה רשימת קונים פוטנציאליים ש"עומדים בתור" להזדמנות לקנות את הנכסים שברק מחזיק בסוכנות התיווך שלו.

פה לא מדובר ב"מתווכים בתל אביב" אלא באמנים…

אמני המשא ומתן והגישור שפועלים מתוך שקיפות מלאה, מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר, עם יכולת מדהימה לרכוש את האמון המלא הן של המוכר והן של הקונה שמפקידים את תפירת העסקה בידיים אמונות מתוך ידיעה ברורה שהם זוכים לייצוג הנאמן ביותר ולשירות שאין לו תחרות.

והנה עוד נקודה שתדהים אותך ותחזק את התואר – אמני המשא ומתן. מתברר שבעסקאות שברק מתווך, המוכר והקונה כלל לא פוגשים אחד את השני. בעצם, הפעם היחידה והראשונה בה הם נפגשים היא במועד החתימה על חוזה המכר כאשר הקונה יוצא מסופק ומרוצה מהתוצאה אליה הגיע והמוכר מקבל את מחיר השוק ואף יותר . כל זה תוך 60 יום. צריך עוד המלצות? ו/או מעוניין לקרוא עוד קטעים המביעים עמדה על מהי הדרך הנכונה לאיתור משרד תיווך בצפון תל אביב? היכנס למאגר שלנו ממש 👈 כאן ותוכל ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. כל משרדי התיווך בצפון תל אביב מתהדרים בכותרת מתווכים מומלצים בתל אביב. אז איך בוחרים?
  2. יש לכם דירה למכירה בצפון הישן? קבלו 5 יתרונות במכירה דרך משרד תיווך בצפון תל אביב
  3. משרדי תיווך בתל אביב | כך תבחרו את המתאים
  4. מתווכים מומלצים בתל אביב
  5. משרדי תיווך בצפון תל אביב
  6. איך מוכרים דירה בצפון תל אביב ב-60 יום?
  7. מדוע משתלם לך שהמתווך שלך יהיה משפטן?
  8. תאר לך מתווך דירות בתל אביב דמיוני?

אנחנו שם, תמיד, בשבילכם.

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן