תאר לך מתווך דירות בתל אביב דמיוני?

כן, תאר לך מתווך דירות בתל אביב שנחשב לקליבר בתחומו. מה היית מצפה שיעשה בעבורך? אבל תציב רף גבוה שהוא מעבר לציפייה הבסיסית: סגירת עסקה במינימום זמן ובמקסימום תמורה.

מתווכי דירות בתל אביב ו/או משרדי תיווך בצפון תל אביב

קשה איתם, אי אפשר בלעדיהם

בדיוק כמו מתווכי דירות בכל מקום אחר, יש טובים יותר, יש טובים פחות. אבל בסופו של יום מי רוצה למכור נכס בכוחות עצמו? גם אלה שניסו או אף מכרו את דירתם הבינו כמה כאבי ראש, ריצות, ציפיות ואכזבות היו נחסכות מהם.

ולא דיברנו על כסף כי כאן נעוצה אבן הנגף. מצד אחד מתווך דירות אמור לייצר לך תמורה יותר גבוהה בעבור הנכס. מצד שני, מתווכים בתל אביב, רבים רוצים לסגור עסקה מהר ולכן מפעילים לחץ על המוכר להתפשר במחיר. ועכשיו נחזור אל מתווך הדירות, תותח על בתל אביב. הדמיוני.

תאר לך לוחות

זמנים קצרים. למשל, 60 יום…

הדירה התל אביבית שלך תימכר תוך 60 יום ואפילו תוך פרק זמן קצר יותר.

בלי ללחוץ אותך במחיר, ובלי הפעלת לחצים בסגנון "אין מה לעשות המחירים ירדו…". בדיוק כך, וזו התחייבות – הדירה תימכר תוך חודשיים ואף פחות.

תאר לך מחיר שוק

ואף גבוה יותר

העובדה שמתווך העל הדמיוני מכר את דירתך תוך 60 יום לא תבוא על חשבון המחיר. איך? לאותו מתווך דירות בתל אביב  יש נשק סודי שאין למתחריו.

לאורך עשור שנות פעילות הוא בנה מאגר לקוחות פוטנציאליים "חם" מתוך אלפי לקוחותיו וסביבתם הקרובה: מעגלים חברתיים ומעגלים משפחתיים. כולם נמנים על עשירונים גבוהים ויש להם יכולת כלכלית מוכחת. הם תל אביבים בנשמה, המיקום המועדף הוא נכס בצפון החדש או הישן של בתל אביב.

והכי חשוב, תמיד יש ביניהם את אלה שמחפשים השקעות מניבות ורווחיות. הם הראשונים לדעת שהדירה שלך – למכירה… והם מוכנים ויכולים לשלם בעבורה. והכי חשוב, תמיד יש ביניהם את אלה שמחפשים השקעות מניבות ורווחיות. הם הראשונים לדעת שהדירה שלך – למכירה… והם מוכנים ויכולים לשלם

תאר לך שהמתווך הזה לא רוצה

לשווק את הדירה שלך.

יש לו סיבה טובה. בעצם מדובר בכלל ברזל שהוא לא מוכן לחרוג ממנו: הוא לא משווק נכסים שיש בהם חריגות בניה או ליקויי בנייה

מהותיים. והוא גם בודק בעצמו ועל חשבונו שאכן מדובר בנכס "נקי".

כן, יש לו ראש מבין עניין לבחור. וזו גם אחת הסיבות מדוע לקוחות שלו, הקונים הפוטנציאליים שלך, מוכנים לשלם יותר. הם יודעים שהנכס הוא נכס "שווה". והוא, המתווך, הוכיח אמינות ויושרה ללא סייג. ועכשיו…

תאר לך משרד תיווך בצפון תל אביב,

בעצם… יש לנו משהו יותר טוב:

אף אחד לא מוכר או קונה נכס נדל"ני ללא עורך דין מקרקעין. אלא אם כן… מתווך הדירות התל-אביבי הוא בעצמו משפטן שמעסיק יועצים משפטיים מן השורה הראשונה בתחום מיסוי מקרקעין, תכנון ובניה. תאר לך… רצית מתווך דירות בתל אביב וקיבלת ערך מוסף ענקי – מתווך שהוא גם משפטן מקרקעין מומחה שמתפקידו:

  • להעניק לך ליווי וייעוץ משפטי החל מ-DAY ONE.
  • לעשות בשבילך ובמקומך את כל הבדיקות המקדימות לאישור או שלילת תקינות הנכס
  • לדאוג לזכויות שלך – ובהן גם ייצוג למול מס שבח – למי שמחזיק ביותר מדירה אחת
  • לבנות תיק נכס מלא וחוסך ממך את כל הריצות בין הרשויות והמרדף אחר מסמכים ואישורים: נסח טאבו, תסריט דירה וכדומה.
  • לנהל בעבורך משא ומתן קשוח, כמו שמשפטן יודע לעשות, כדי להוציא בשבילך את התנאים הטובים ביותר

בעצם, לעורך הדין שלך יישאר רק דבר אחד לעשות – לנסח חוזה. כל הדוקומנטציה מוכנה והכול כבר סוכם: תנאים, מועדים, העברות כספיות… ה-כ-ו-ל ! ! ! אם תבחר, הוא גם יהיה עורך הדין שינסח את החוזה וייצג אותך למול עורך דין הקונים

תאר לעצמך פגישת חתימה

על חוזה המכירה ולך אין מושג מי הקונה?

כזכור, אותו מתווך (והמשפטנים שלו) עושה הכול כולל ניהול משא ומתן עם הקונים. כך, במקרים רבים, המוכר והקונה נפגשים בפעם הראשונה במעמד חתימה על חוזה. ויש לו עוד סוכריה קטנה… סוג של הפתעה:

אתה בוודאי מנסה לתאר לעצמך כמה השירות המושלם הזה עולה. ובכן, אפילו לא אגורה אחת מעבר לדמי התיווך המקובלים בכל סוכנות נדל"ן בתל אביב. מתאים לך? במקום לתאר את ה"אחד" – 

רוצים לקרוא בהרחבה עוד קטעים המביעים עמדה על הדרך הנכונה לאיתור משרד תיווך בצפון תל אביב? היכנסו למאגר שלנו ממש 👈 כאן ותוכלו ליהנות משורה של מאמרים מקצועיים פרי יצירתנו

  1. כל משרדי התיווך בצפון תל אביב מתהדרים בכותרת מתווכים מומלצים בתל אביב. אז איך בוחרים?
  2. יש לכם דירה למכירה בצפון הישן? קבלו 5 יתרונות במכירה דרך משרד תיווך בצפון תל אביב
  3. משרדי תיווך בתל אביב | כך תבחרו את המתאים
  4. מתווכים מומלצים בתל אביב
  5. משרדי תיווך בצפון תל אביב
  6. איך מוכרים דירה בצפון תל אביב ב-60 יום?
  7. מדוע משתלם לך שהמתווך שלך יהיה משפטן?
  8. תאר לך מתווך דירות בתל אביב דמיוני?

אנחנו שם, תמיד, בשבילכם

צרו עמנו קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:

בר-לב נדל"ן: 077-449-0338

דילוג לתוכן